15 April 2015

Activity2 berlari yang terlupa nak cerita

Bila tengok2 gambar baru aku realized ada few running events aku lupa nak update.

Dah tua akak :(



Gambar ambik FB Liza


Gambar pun aku x de, pinjam gambar org je la yeh?


Ni last year, November kalau x salah

MRCA run, dekat One City Subang Jaya. 10km je kot. Masa ni tengah kurus dan fit. Sila la tenung lama2 dan abadikan kenangan indah ini forever sobssss




Ni MCIS run, dekat KL. Mid January haritu

12km tak salah aku. Fitness a bit down the drain sebab badan pun dah tembam.

Baru habis cuti sakan kan bulan 12 tu. 



Rupanya ni la last run aku yang boleh dibanggakan. Lepas ni je, haram tak de lari langsung. Bulan 3 haritu he yg MWM2015 10km last  minute aku masuk


So far mmg tak de lagi event aku register. Sumpah tak konfiden dengan diri sendiri. Umpamanya, sekarang ni aku baru nak start balik eatclean and workout.

Hazab, tau tak?


I tell you, kalau dah ada momentum utk healthy lifestyle tu, jgn la stop. Terbabas sekali sekala tu normal. Tapi to stop for few months, mmg amatlah sakit jiwa raga bila nak start balik.




Ni mr p bagi aku schedule utk lari kat treadmill pagi2.

Nampak tu, BEGINNER ok.. BEGINNER!!!!


After 1st day dia tanya "penat tak? ke nak tambah?"

Without thinking I just said "PENAT!!!!"


Nampak cam senang tapi penat la jugak. Tambah lepas tu aku naik tangga pulak sampai tingkat 12. So no no no... tak mau tambah. Next week kita tambah ok?


Dah la pagi lari, naik tangga. Balik ambik Balqis naik tangga lagi. Petang aku buat strength pulak.


Hoi penat!


Tapi apa nak buat. After about 5 mths of honeymoon lemak dlm perut, I'm guessing I need to take another 5 mths nak get rid of them.


Padan muka sendiri.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...