12 March 2015

Malaysian Women Marathon 2015

Kejadian Ahad lepas.

Dah register dari last year masa baru habis SCBKLM kot, so perasan terer maka register utk half marathon.

Wah eksyen kan.. 10km tak main lah!

Puih.


Sekali awal tahun ni mr p main futsal, jatuh injured lutut. Dia tak lari, maka aku pun tak de la lari.

Jangankan lari, workout sendiri2 pun harommm tak de!


Memang dah berniat, tak yah la kot masuk MWM ni. 21km pun mmg dah tentu tentu tak masuk. 10km pun aku rasa mcm tak lepas.


Ok konfem, tak masuk.


Mr p suruh je masuk. Nyampah.

Rina pun ajak masuk, 10 pun jadik la katanya.

Gilo 10km pun jadik la? I was thinking kalau masuk pun 5 km je kot!


Tapi at the very last minute, ntah rasukan apa, aku pun ok lah jom masuk 10km.


Hambek kau, dekat 2 jam kot. 

Dah la timing lama nak mampos, sakit satu badan berhari2 lamanya!



Ni la akibat kalau makan tak ingat and tak de workout. Stamina down the drain.





Rina - Shareen - Tokey Kay Parlour


Ni semua kaki2 lari, kaki2 bootcamp, semua fit2 belaka (except aku duhh)




Tokey bersama Investor Kay Parlour :p




Tapi aku rasa the culprit yang menyebabkan aku lari slow adalah ini.



Tajuk dia Portobello Mushroom Burger, DOUBLE!


Lazat tak terkata. Kenyang sampai habis lari!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...