14 April 2015

Busy ya ampun!

Hello korang!

Sedar tak nak masuk middle April? 
Which means tak lama pun lagi 2015 nak habis..
Which means tak lama lagi nak puasa, raya
Pas tu Balqis UPSR..

Oh tapi yang paling soon adalah KONSERT BSB yo!!


Boleh la bayang aku menjerit2.. oh well.. dikejauhan seat nun hujung..

Sobss..

Hujung pun hujung lah..janji pergi!



Tapi skang ni, hidup aku kalut.. KALUT!

Too much to do, too little time.


Mainly Kay Parlour kesayangan aku ni lah. Kalau korang notice website aku skang tak leh masuk ye. Coming Soon back kata omputih.





Tu bukan aku ye..aku lagi cun! #puih.


Nak enhance, add new functions, automate payment, yada yada.. senang sikit korang shopping infuture.

Tak payah nak whatsapp aku jek.. kang lambat reply lah, stok tak ada lah, termiss order lah.


Tu baru kat website ye. Belum benda lain. Marketing, promotion, daily postage, deliveries, nak jawab whatsapp, hampir semua aku buat sendiri.




Hampir lah.. nasib ada assistant


Belah kiri tu (yg pakai baju Ephyra) :

Head of IT department Kay Parlour
Shareholder Kay Parlour
Despatch (on weekends)
Photographer (yg ni belum tapi nak suruh jugak!)


Yang pakai tudung biru pakai sunnies fefeeling mak datin tu :

Lepas habis UPSR sila pegang handphone update IG ya!


Yang baju biru kat depan tu :

Tolong bungkus parcel.


Yang pakai tudung purple tu :

Eh aku boss, jadi mandur lah!



Nak hire orang mcm belum mampu so pakai la tenaga pekerja free yang ada ni.



Tapi on serious note, aku busy. BUSY paham?

Lantai rumah aku dah melekit. Habuk tak yah cerita. I hate you habuk. Baru lap semalam hari ni dah datang balik. Tapi tak pe la.. demi mencari sesuap nasi, somethings kena sacrifice.


And oh did you know we do deliveries now?

Area Shah Alam of course. Luar Shah Alam belum ada lagi buat masa ni. Time aku pun limited.

So every Monday-Friday, between 2 - 4 pm aku akan ronda satu Shah Alam utk deliver barang. Kalau time lain, boleh, but kena buat appointment atau paling senang korang datang pickup je kat Seksyen 20 ok?


 Tu je la nak bebel. Sekarang nak siapkan Sofeya pegi sekolah.

Rajin2 nanti kita bebel lagi. OK bai.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...