05 January 2016

Dating kawan2 Al Rajhi

Ni cerita dalam 2 minggu lepas jugak.

Actually dah plan jumpa diorang hari Jumaat. Sbb masing2 (diorang je) ambik cuti buat medical checkup. So lepas tu plan nak lepak2 and kopi2. Sempena cuti sekolah ni apa lagi aku pun join lah sekali.

Janji jumpa around lepas solat. Tapi lepas ambik bebudak ngaji around 12++ terus mr p hantar aku ke Kelana Jaya naik train ke KLCC.

Jalan kaki ke Pavilion naik jejantas. Hambik kau sesat2 barat. Nampak nau dah lama tak jalan2 kat KL.



Jumpa Kak Min and Zurin dulu, lunch kat Tony Romas. 


Right habis lunch, yang lain2 pun sampai.




7 best-est friends!


Ni baru geng pompuan. Belum masuk geng laki. Kalau cukup korum, memang boleh terbalik kot Pavillion tu.


Rindu sangat kat diorang tak tau nak cakap. Ada dekat 3 tahun gak tak jumpa diorang. Busy ntah apa pun aku tak paham (aku lah, bukan diorang).

So bila jumpa ni, tu dia tak cukup ailio nak berborak. Lepas sorang, sorang take turn bercerita.



Bak kata Aniza, dah macam MLM talk...hihi



You should see (or I should post) gambar masing2 yang tengah candid bercerita/mendengar cerita. Very the joyah I tell you. Gelak nak pecah perut aku tengok balik gambar semua.


Tapi,

Sebab masing2 harus maintain imej ayu dan gorjes, so aku tepek muka sendiri je la.






Sapa yang ambik ni? Cepat ngaku!


Lawak giler tengok muka sendiri. Tapi gambar ni aku crop ok. Aku adalah pihak yang tengah khusyuk mendengar. Orang sebelah yang tidak mahu dinamakan, beliau adalah pihak pencerita. Expression dia lagi priceless..hahahhahahha

Jgn marah..ailebiu!


Plan masing2 nak balik ikut time ofis hour, so aku bajet dlm kol 5 la. Sedar2, dah kol 6.30!!


Pitam.


Cepat2 keluar dari Coffee Bean.




Dan sambung kejap kat luar tu...hehe.



Tak puas btol jumpa korang. Rindu sangat!


Nanti kita gathering lagi yeh?



2 comments:

Ahmad Javanese said...

Helo. saya baru baca blok awak hari ni. saya dah lama tak baca blog awak (dan blog sapa2). hua hua hua!

Norliana Abdul Rahman said...

hello..awak sibuk ye? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...