27 August 2015

Elffie Gold Serum + Elffie Essence, Kombinasi Terbaik Untuk Kulit Wajah Halus Mulus

Kecantikan luaran seseorang wanita biasanya akan dinilai melalui kecantikan kulit wajah.  Bermacam langkah telah diambil untuk mendapatkan kulit yang licin, bersih, berseri, bebas jerawat dan bebas parut.. Wajah tak cantik takpe, janji kulit halus dan licin.
Kemurungan dan stress disebabkan masalah kulit wajah boleh menyebabkan rasa rendah diri di kalangan wanita terutamanya.  Rasa malu untuk berhadapan dengan orang lain, rasa ingin mengasingkan diri dan langsung tiada keyakinan diri..
Kini anda tidak perlu merasa gusar kerana dengan Ellfie Gold Serum masalah anda dapat diatasi.  Ramai yang peka dan tahu kesan atau kebaikan menggunakan serum untuk kulit wajah.


Ellfie Gold Serum boleh digunakan sebagai produk kecantikan tambahan kepada set skincare sedia ada.
Mengapa anda perlukan Ellfie Gold Serum? Kegunaan serum ini adalah untuk mempercepatkan lagi proses pemulihan kulit.  Ellfie Gold Serum dapat membantu pelbagai masalah kulit seperti:
*Mencerahkan kulit wajah
*Menghilangkan garis halus
*Menghaluskan dan melembutkan kulit wajah
*Menjadikan kulit lebih sekata
*Mengurangkan kulit muka berminyak
*Memudarkan parut
*Membaiki sel-sel kulit mati
*Menegangkan kulit
*Menjadikan kulit lebih berseri
*Anti penuaan


1 botol Ellfie Gold Serum boleh digunakan 2x sehari (pagi dan malam) atau 1x sehari (malam).. Ia mampu bertahan sehingga 5-6 hari bergantung kepada cara penggunaan.



Satu set Ellfie Gold Serum mengandungi 3.5ml untuk setiap botol.  Terdapat 10 botol didalam satu set dan ia boleh bertahan lebih dari satu bulan bergantung kepada cara penggunaan.

Set Ellfie Gold Serum telah mendapat kelulusan KKM bernombor pendaftaran NOT150703734K.  Set Gold Serum ini selamat digunakan kerana ia diperbuat dari ekstrak buah-buahan dan Gold 24K.



Ellfie Gold Serum adalah satu produk yang berkualiti dan di pack di dalam set yang ekslusif untuk anda.
Cara pemakaian Ellfie Gold Serum
Pagi
Cleanser – Toner – Ellfie Gold Serum – Day Cream

Cuci muka dengan Cleanser dengan menggunakan air yang bersih.  Selepas itu lap seluruh muka dengan menggunakan kain atau tuala yang bersih.  Sapukan toner keseluruh wajah dengan menggunakan ‘facial cotton’.  Biarkan sehingga toner tadi kering.  Tuangkan sedikit Ellfie Gold Serum di atas tapak tangan sebesar saiz kacang pea  sapu diseluruh wajah secara pusingan supaya ia pantas meresap ke dalam kulit dan biarkan kering.  Akhir sekali baru sapukan Day Cream.  Selepas itu anda boleh menggunakan loose powder dan make up seperti biasa.
*anda juga masih boleh menggunakan skincare lain
Malam
Cleanser – Toner – Ellfie Gold Serum – Night Cream

Cuci muka dengan Cleanser dengan menggunakan air yang bersih.  Selepas itu lap seluruh muka dengan menggunakan kain atau tuala yang bersih.  Sapukan toner keseluruh wajah dengan menggunakan ‘facial cotton’.  Biarkan sehingga toner tadi kering.  Tuangkan sedikit Ellfie Gold Serum di atas tapak tangan sebesar saiz kacang pea dan sapu diseluruh wajah secara pusingan supaya ia pantas meresap ke dalam kulit dan biarkan kering.  Akhir sekali baru sapukan Night Cream.  Anda boleh tidur dengan lena dan lihatlah wajah anda dicermin keesokan harinya.  Anda pasti dapat merasakan perbezaan kulit wajah anda kerana kulit akan menjadi lembut, tegang, tidak berminyak dan kelihatan bersih walaupun ketika baru bangun dari tidur!!!


Selain Set Ellfie Gold Serum, Set ‘Skincare’ ini telah terlebih dahulu berada di pasaran.  Jika anda adalah salah seorang pengguna Set kecantikan Ellfie Essence sudah tentu anda adalah seorang pengguna yang telah melihat sendiri perubahan kulit wajah anda.

Terdapat 4 jenis produk di dalam set Ellfie Essence dan produk ini diluluskan oleh KKM dengan No Pendaftaran tertera di belakang set.
Cleanser 30ml
Toner 30ml
Night Cream 15g
Day Cream 10g

Penggunaan 1 set Ellfie Essence ini mampu bertahan untuk 1 bulan untuk Cleanser dan Toner, Night Cream 2 bulan dan Day Cream mampu bertahan sehingga 4 bulan atau lebih.


Anda tidak perlu bimbang jika kehabisan Cleanser dan Toner kerana anda juga boleh membeli ‘Loose Items’ untuk Ellfie Essence.
Cleanser 50ml – RM55
Toner 50ml – RM55
(buy both for RM100 only)

Day Cream – RM50
Night Cream – RM60

Anda boleh lihat Testimoni dari pengguna kami:







Produk ini juga sesuai untuk semua lapisan umur.  Produk ini juga sesuai untuk yang telah berusia dan mengalami masalah jeragat.



Tiada lagi masalah kulit kasar dan jerawat pasir.
Harga 1 Set Ellfie Gold Serum
RM130 


Harga sebotol Ellfie Gold Serum
RM20

Harga 1 Set Ellfie Essence Skincare
RM120 

*Free postage.
*COD area Shah Alam dah sekitarnya.

Ada banyak lagi testimoni menarik dari pengguna Produk Ellfie Beauty dan anda boleh lihat sendiri dan follow kami di Instagram: Kay Parlour dan FB: Kay Parlour. Untuk pembelian sila whatsapp ke 012.293.7670


*info asal dari Beautifulnara.com*


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...