03 October 2014

TV Series dan Netflix

Dulu aku pernah blog that I am so addicted with Vampire Diaries kat Netflix.

Tapi cam dah patah hati na tengok sbb Damon boleh mati last2 tuh.


Hensem2 mana boleh mati weiii!!! 

Alamak tercerita eh.. 


Sebab tunggu Season 6 punya la lama x de lagi, terpaksa tengok citer lain dulu. 


Ghost Whisperer sudah.

Witches of the East (or West?) End sudah. Ni baru season 1 btw.

Once Upon a Time pun sudah sampai Season 3.

Oh yang ni (OUT) memang best!!!


Hensem sangat Captain Hook. Bukan mcm Captain Hook dlm Jake and the Neverland Pirate tuh!

Ni pun aku dok tunggu Season 4 tak kunjung tiba.


Maka terpaksa layan Charmed.



Yes ni cerita lama beb. Start 1998 dulu. Habis Season 8 tahun 2005 kot camtu.


Perasan tak? Aku mmg suka tgk citer2 merepak. Magic, witches, supernatural (oh planning to tengok that one too!).

Mr p memang nyampah bila aku buka citer ni kat Netflix

Dia suka tengok citer yang ilmiah and kena byk pk.. u know.. like  Suits



Yeah I tried watching, tapi lepas 1 or 2 episodes and 17 kali menguap.. oh nevermind!


The one series that we can watch together is The Office



Mula2 aku mcm menyampah tgk citer ni pasal lawak bodoh apesal mcm nak kena pukul ni!

Tapi lama2 cam best pulak. And if you follow each Season mmg menghayati watak la. And aku boleh pulak nangis bila Jim and Pam kawin, pas tu bila Micheal resign.


Ni la source of entertainment aku kat rumah. Selalu aku tengok sambil2 makan, sambil lipat kain ke. Tapi kdg2 bila tgh meroyan ada jugak aku buat gila sampai pukul 3 pagi dok tengok one episode after another.



Well anyway, sempena dah hari Jumaat ni, lagi 2 hari nak Raya Haji, I would like to wish my muslim readers Selamat Hari Raya Aidiladha. To others, happy holidays, and have a great weekend!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...