05 May 2014

Vampire Diaries & Ghost Whisperer

Assalamualaikum,

Lama x crita pasal TV series yang aku ikut. Dulu2 aku mmg tak berapa nak ikut sgt. Sebab mengenangkan kalau dah start tu mmg addicted la jawabnyer.

Tapi sejak ada Netflix kat rumah, mmg addicted tu is an understatement!

Memula aku start dgn citer Vampire Diaries as blogged here and here



Tapi lately S5 ni  mcm dah tak best tengok sebab Elena dah breakup dengan Damon. Ish tak paham la kau ni boifren hensem2 mcm tu kau tak nak?



  
Kenapa comel sangat ni ha!



Ok enough VD. Sebab kat Netflix Season 5 tak de lagi, and the ones yang aku paksa mr p download pun dah habis updated dah, maka aku tengah layan Ghost Whisperer pulak.






Citer ni okay la, cuma aku suka tgh Jennifer Love Hewitt (JLH) sebab dia ni lawa. Tapi makin lama tengok cam pelik pun ye sbb asyik lawa je manjang.

I mean, tido pun pakai lipgloss apa cer?

Pas tu tido pun rambut elok bagai mcm tak terusik.



Cuba la logic sket takkan tido rambut comel cenggini? Pakai bulu mata pelesu plak tuh. Ish. 



Kasik pressure kat org2 normal yang bangun tido rupa cenggini



-____-



Eh tapi komplen2 pun.. habis dah sampai Season 4 aku khatam. :p


Ok la nak sambung Season 5. :)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...