06 May 2014

Ephyra promo sempena 2nd year anniversary


Assalamualaikum,


Sedar tak sedar, dah 2 tahun Ephyra ni dalam pasaran. Which means, aku dah consume Ephyra for almost 2 years jugak.


Boleh tepuk tangan untuk yours truly, sebab ni la satu-satunya supplement yang bertahan lama and paling disiplin aku ambik.


So sempena anniversary ke 2 ni, ephyra ada buat promo.




RM180 untuk 1 premium pack (30 sachets). 


Harga biasa adalah RM197. So penjimatan berganda disitu.


Kay Parlour juga ada buat promosi diskaun berganda2 kalau beli lebih sekotak.


2 kotak @ RM350
3 kotak @ RM500



Kalau baru nak try, boleh juga dapatkan trial box 



Semua ada stok. Free postage dari Kay Parlour




Ephyra also ada keluarkan t-shirt seperti dlm gambar di atas. Kalau berminat boleh hubungi nombor / email di atas.


Baru semalam, aku COD ephyra kat sorang customer area Shah Alam. Customer aku ni dah consume ephyra dekat setahun jugak la. Kakak tu cakap

"Memang tak bole putus stok la ephyra ni liana.... akak suka sangat!! Terasa mcm muda balik!"

Gitu. Bukan aku cakap ye, kakak tu yang cakap. Kalau boleh record, memang aku record dah. Kang org kata aku reka2 plak testimoni. Tapi takkan nak suruh kakak tu ulang suara plak kan. Elok2 regular customer bulan depan tak beli dah dgn aku :p












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...