31 January 2014

Vampire Diaries addiction and cinta beralilh arah

Assalamualaikum,



Kan previously aku citer aku baru dok tengok Vampire Diaries?


That was early January kan? Skang ni baru sebulan, and guess what, aku dah nak habis Season 4.


Cuba lah imagine betapa gigihnya aku tengok hari2. Sampai aku rasa mmg dah addicted sangat. And seriously its not good!

Malam2 aku sanggup tido lewat sbb malam je la aku boleh tengok tanpa gangguan. And every night I would make a promise to myself that aku nak tengok 1 episod jek!

SATU JEK!!!


But see, habis satu episod tak pernahnya habis elok2 so I kindda have to move on to the next one sbb nak tahu apa jadik. And it goes on and on and on...


This thing has really got control over my life. Bila dah tido lewat malam, pagi bangun mesti aku penat and pening and malas workout. Pas tu rasa nak melepek je pas tu mula bukak balik Vampire Diaries


-____-


Boleh tak nak cepat2 habiskan pas tu nak move on with my life? I promise, lepas habis Season 5 aku tamau folo apa2 cerita dah!



Tapi...


Sementara tengah addicted ni meh aku nak citer sket... ngeh ngeh..


Kan sebelum ni aku cakap aku suka tengok Ian Somerhalder ni kan..




Hai lahhh Damon Salvatore nape kau hensem sangat!





Well skang pun masih syok tengok dia. Tapi ada satu characeter yang lagi charming.



Nama dia Joseph Morgan. Dlm citer Vampire Diaries dia bawak watak Niklaus Mikaelson



Hensem tu idok ler sangat. TAPI! 


He is so tall.

He has deep voice.

And he has this British accent which I find so so sexy and charming.



Ok, so post ni aku sambng dari semalam. Tergantung tak habis cerita sbb sibuk habiskan Season 4. Kat Netflix ni tak ada lagi Season 5. Which is good sbb aku pun mcm dah penat lah addiction nih!


Yang penting skang habis Season 4 Elena dah bercinta dgn Damon! YES!!!!















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...