26 May 2014

Testimoni bergambar : Ephyra dan Tabita

Assalamualaikum,


Hari ni, nak update lagi testimoni dari customer Kay Parlour. 
Ni kiranya first time aku dapat testimoni bergambar. Kebanyakan custmer kasik testimoni thru text je. Almaklum smorang shy2 cat kot. Asyik2 tepek gambar aku je kan, muntah darah korang tengok!

Adik ni pengguna tegar Ephyra and Tabita. Kalau tak silap aku la dah berbulan2 / almost a year jugak dia consistent pakai both products.

Aku tak pernah jumpa dia personally, selalu pos jek. Ada sekali tu rezeki nak jumpa, aku COD kat rumah dia and kebetulan dia ada. Masa tu mmg dah comel muka dia, so I dono exactly mcm mana condition before. Katanya jerawat teruk.


Baru ni dia whatsapp gambar kat aku, both before and after.


Citer panjang pun tak guna, meh la tengok gambar ni. Korang jgn terkejut sudah.







Kalau tak nampak beza mmg tolong la pegi cek mata. 



Aku mmg impressed sangat tengok perubahan kulit dia. Yang gambar after tu ko tak rasa cam manis sangat stok boleh buat menantu ke????


*eh ke dah ada org book buat menantu? pandai je aku promote..ish*


Bila tengok gambar mcm ni, memang tak payah citer panjang dah. Sila la tengok sendiri hasil Ephyra and Tabita. 


Time kasih byk2 ye dik, sudi share testimoni bergambar. Thank you for your support kat Kay Parlour selama ni. 


Apa lagi tunggu uols, nak cantik kebabom mcm adik manis ni meh la contact. Sempat lagi ni nak repair muka by raya :)


Email : norliana@gmail.com
Call/sms/whatsapp : 012 2937670





2 comments:

redfrangipanis said...

cam menarik je not... red nak try gak lah

Norliana Abdul Rahman said...

hello red! long time no hear :)

memang menarik, meh try meh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...