15 April 2014

Bio Ever Nano Cream

Assalamualaikum,


Hari ni nak cerita about new product yang aku baru masukkan dalam Kay Parlour.




Bio Ever Nano Cream



As usual, sebelum kita menjual, kita try kat diri sendiri dulu. :)


First time aku try krim ni tahun 2012 lagi ekceli. Masa tu kat masih kerja kat Maybank. Sorang kakak ni approach aku and promote brg2 utk slim and cantik.

Aku? Slim and Cantik? Mana boleh tak nak try kan??????


Masa dia dok explain, one of the benefits of this krim is dapat menegangkan kulit muka in 10 minutes.

I was like, ye sangat lah. Mana ada quick fix for health and beauty kan?



So kakak tu try sapu kat aku, sebelah kanan only sbb nak tunjuk beza kanan-kiri later. Sapuan pun ada tempat2 tertentu yang dinasihatkan. Lepas sapu, dok borak explain pasal other benefits. Then, after like 10 or 15 mins, kakak tu ambik cermin and suruh tengok sendiri condition raut wajah aku sebelah kanan.


*Ok sebelum korang teruja, gambar aku tak de ok, ni kisah almost 2 years ago.*


And my oh my, mmg aku terkejut sbb nampak bahagian kanan wajah mcm tegang, 'lifted' and glowing mcm fresh.


Tak tipu, mmg ni kisah benar.


Terus aku beli :)



Kalau korang rajin google, boleh tengok byk je testimoni pasal  benefit yang satu ni (menegangkan raut wajah)



Ni pun aku google.


Ni satu benefit. Banyak lagi benefit lain selain kecantikan kulit, contoh mcm menyeimbangkan hormon dalam badan kita. Sebab tu nak sapu pun ada tempat2 tertentu yang mana bila kita sapu, dia akan serap terus masuk dlm darah. 





Another kesan yang aku nampak kat diri sendiri masa awal2 penggunaan tu, period aku masa tu was darker color. Agak kehitam-hitaman. I'm assuming buang semua darah kotor sebagai salah satu cara detox dlm badan.


Yang aku paling suka krim ni, sebab tak payah bergantung nak kena pakai hari2. It's good and of course better kalau boleh pakai berterusan. Tapi sebab masa tu memikirkan krim ni pun bukan la murah sangat and nak pakai selalu mcm sayang ke duit.. heheh


Aku perasan, if I use this krim in the morning (according to the instruction) I will get the extra glow kat kulit. 

Suker la kan.. :)


So now, in addition of my current skincare, everytime lepas mandi mmg aku amalkan sapu krim ni.


Satu botol, 50ml. Memang tahan la kalau pakai berjimat. Boleh share satu family. Jgnla kedekut nak lawa sorang :)


Harga retail is RM220.


Boleh order kat Kay Parlour skang.


Or email norliana@gmail.com atau hubungi 012 2937670



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...