21 August 2013

Metallica

Assalamualaikum,

Wah hari ni pagi2 kat radio mmg lagu metallica manjang. Sbb mlm ni konsert diorang eh?

Aku tumpang excited.. sebab... sebab... aku pegi jugak konsert diorang... tapi bukan mlm ni... tapi kat singapore wiken ni.

Mihmihmih.

Ye aku pun terkejut cemaner la aku boleh sampai konsert metallica.

Satu lagu pun aku x kenal. Well ader la 1 or 2 songs yg pernah dengar.

Sorang group member pun aku x kenal.

Acaner nak layan konsert?

Kalau one direction tu layan gak la.. hahahah

Plus, seumur hidup ni la first time aku pegi konsert kot.

Usah di tanya mcm mana aku boleh terpergi.

Yang penting skang aku tgh busy nak buat homework hafal lagu2 diorang, supaya aku tak kejung nanti masa konsert kang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...