20 August 2013

Post raya syndrome

Assalamualaikum,


Puas dah korang beraya?


Aku dah.


Sekarang baru hegeh2 nak copy gambar from kamera. Nak resize. Pas tu baru kita citer eh?


Dah balik from Jakarta since Friday. Tapi pepaham je la wiken byk aktiviti. Maka start semlm baru aku buat projek mengemas rumah besar2an. 

Rumah aku ni, diibaratkan, kalau pencuri masuk tu, dia pun konfius. Mesti dia ingat dia dah masuk geledah rumah aku sebelum tu.



ok ni gambar gugle. tapi ada sikit lebih kurang mcm ni la rumah aku.



Semalam, seharian mmg aku unpack and mengemas brg2 sahaja. Belum mop vacuum dust segala. One whole freaking day just to clear all the stuff. Nasib rumah aku kecik. Kalau 2 tingkat, seminggu gamaknye nak kemas satu rumah.

Hari ni, half day aku kemas kitchen only. Petang ni plannyer nak basuh bilik air tapi mcm dah jadi pemalas nampak gaya, so see how.


But for now, aku nak menggodek gambar  mana nak masuk blog. Meanwhile, tengok je la gambar ni ye.



Tak de theme color uols. Theme nyer aderlah hentam pakai apa yg nak. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...