17 July 2013

Nasi beriani and BIRTHDAY MR P!

Assalamualaikum,


Hari ni, adalah birthday suami saya yang ke 34. 
Ok, don't remind me that I am older. Tahun ni aku masuk 36. 

Apa ada hal suami muda kan.. celebrity pun ramai suami/boifren muda. Ni pulak aku.

*macam tak de kaitan*



To mr p,

You have been a great husband and father to the family. Moga Allah memanjangkan usia dan memurahkan rezeki dan memberi kebahagiaan dunia akhirat.

May all your wishes come true!

*Jangan wish kawin dua pulak.. babap karang!*


Gambar tak de, mr p kan pemalu.. awwww






Hari ni tergerak hati nak check keywords org search yang menjurus kepada blog aku. Rupa-rupanya ramai org search resepi nasi beriani iye?


Nasib la kalau tak sedap ye.. sila salahkan air tangan masing2 :p


And what a coincidence, hari ni memang aku  nak masak nasi beriani daging.




Belum masak, baru prepare bahan2. Yang di atas adalah bawang besar and tomato dah dah setel di grated. Kang baru hegeh2 nak pegi Jaya Grocer nak beli yogurt and daun ketumbar.


Nasi ni, kang nak bawak pegi makan rumah mak mertua aku.
Masak meriah, sebab hari ni birthday mr p. Tak de sapa sgt pun cuma family jek. Tapi sebab melebihi 4 orang maka aku otomatik panic. Ye, saya mmg panic kalau masak untuk ramai. Lagi best, sbb tgh puasa. Aku ni kalau masak time puasa memang FAIL.


*thinking mode*







p/s - korang agak, kalau aku singgah kedai mamak, nasi beriani dah start jual ke skang?



KLIK HERE : EPHYRA PROMO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...