21 January 2014

Ephyra promo, free gift and testimoni

Assalamualaikum,


 Lama tak buat promo :) 

Almaklum, iols busy. Now dah boleh bernafas sikit, mari kita bekerja.



Ramai dah tahu betapa bestnya Ephyra. I would say 90% akan repeat beli. Kalau ada masalah kulit, cuba lah ephyra, Insya Allah takkan kecewa.

And you may say I am saying this sebab aku jual. Well yes, tak dinafikan. But I am also saying this sebab aku sendiri pengguna. Dah lebih setahun aku minum ephyra and sangat2 berpuas hati. 

Below ni aku tepek latest testimoni yang di sharekan oleh customer / good fren.





Kawan aku ni memang guna complete semua aku jual. Hahaha.. ailebiu so strong Rina!

So kalau nak lagi cantik kebabom mcm dia, boleh cuba Skincerity and Tabita sekali ye?




Ni pengguna Ephyra. And if you notice previous testimoni yang aku tepek, mmg rata2 cakap kulit akan rasa lebih gebu!



Banyak dah testimoni yang aku dah post kat sini and also kat Kay Parlour Testimonial album.


So sempena tahun baru ni, Kay Parlour nak buat promo untuk ephyra.


Harga Ephyra di Kay Parlour :

1 premium box (30 sachets) : RM197
2 boxes : RM350
3 boxes : RM500

Trial box (10 sachets) : RM68

Free delivery


Kalau nak kumpul stok, boleh order skang :)



Plus, sebagai tanda appreciation, setiap pembelian akan disertakan FREE GIFT.



Shower Gel / Body Lotion by Willows & Bloom



Stocks are limited, so cepat2 order yeah :)


Contact : norliana@gmail.com 0122937670.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...