06 March 2013

Attention!!

Effective immediately (ecewahhhh), ruangan komen akan di tukar supaya perlu approval sebelum di publish.

Sebabnya, ada pulak aku tengok orang suka letak iklan kat komen iye...


Bukan tak kasik..

Bukan kedekut pun..


Nak tumpang iklan ke.. aku kasik je. Pernah ke aku cakap tak kasi? Korang je tak pernah tanya.

Aku tak charge pun. But do ask nicely. I would be glad to help.


Cuba bayangkan contoh.


Jirang sebelah rumah aku, ada tanam daun pandan kar luar rumah dia. Technically, kalau luar rumah, dah kira bukan harta dia. Dah hak MPAJ.

So technically, sesapa pun boleh ambik je daun pandan tu.

Tapi ada aku main ambik je? Nooooo...

Nak ambik, aku tanya dulu owner... boleh ke tak.. which everytime dia confirm akan cakap 'ambik je lah!'


Sama lah mcm ni.


Nak tumpang iklan... bagitau la aku dulu. Jgn main redah je taruk kat komen ok?


Seriously I would be glad to help. Aku anggap mcm tolong kawan2 je la....


Just email me at norliana@gmail.com.


Peace! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...