28 February 2013

Ephyra February Promotion

**sticky post, scroll down for new entry**

Hello,

Untuk bulan February ni ada promotion.

Beli 1 box dapat free shaker (in addition to the bag).




Ada shaker, kan senang nak minum?


Kan selalu aku advise korang kalau nak minum kena shake2 kan... baru dia larut betul. Skang ni dah ada shaker, baru la best!


Ni sementara stok masih ada only. While stock lasts bak kata omputih!


Price :

1 box (30 sachet) is RM228. Including delivery.


Kalau beli more than 2 boxes boleh email aku untuk special discount.


Ready stok dah ada now. Email me at norliana@gmail.com utk order.


Insya Allah kalau order and paid hari ni, aku boleh pos esoknyer latest.


Kalau working days lah... kalau nak suruh aku pos Sabtu-Ahad apa citer plak kan :)


Boleh click kat label Ephyra sini utk review, testimoni and aturcara minum.


Or email je la aku eh.



Ni review diri aku sendiri on Ephyra.

After half a year consuming it aku mmg btul2 puas hati.



abaikan keputihan terlampau, sunlight btul2 atas kepala aku.


Kulit muka mmg alhamdulillah jadi sekata. Tak de lagi masalah kusam and tone color tak sama. 

Pori2 mmg mengecil. 


Ok well aku nam cakap nampak mcm flawless tapi I feel it is such a strong word and aku tak berani nak puji diri sendiri sampai tahap mcm tu. 

But for a person yang ada masalah kulit dari kecil sampai ke tua bangka mcm aku ni, nak dapat sampai tahap mcm ni I feel it is a huge improvement and I am so thankful that I found ephyra.


Paling best, jerawat x de naik langsung. Period ke, stress ke, tak de naik walau sebijik.


*mati la puji melampau, jgn naik ok jerawat???*


Ni mmg effect yg aku paling happy and walau mcm mana pun aku takkan stop minum ephyra!


Kulit muka satu hal. Maybe people woyld say aku pakai mekap or because of tabita.

But kulit badan pun satu hal uols. Ni citer je la kan.. takkan aku nak ambik gambar kot.



Area yg kasar mcm siku, lutut mmg jadi smooth. I remember dulu cousin aku pernah pegang siku aku and said "eh awat siku hang mcm ni ha???"

Sedih mak nak....


Meh la pegang siku i skang.. meh..!! heheh


Then haritu aku baru buat wax, adik ipar aku pegang tgn aku and said

"lembut and halusnya kulit kak yana!!"


Memula I thought mebbe sbb baru wax, but then it occured to me.."oh ye.. ephyra kan.."

Tu yg best, sbb effect dia boleh rasa whole body.



Gitu la citer..


So kalau berminat nak try, email me at norliana@gmail.com












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...