16 January 2013

New year, new hair

New year, smorang kena potong rambut pendek.

Sebab azam baru aku, malas nak menyapu lantai.

Seriously, sampah paling banyak dlm rumah ni adalah rambut.

Rambut aku letew penyumbang terbesar.




Ni la keje mr p meng-google pesyen rambut anak2 dia. Rambut aku dia kata tak pedulik, asalkan nak pendek.

Google punya google.. mr p nak mcm ni




Aku cakap  tak mo la.. sama mcm sekarang cuma sekarang versi panjang. Alang2 nak pendek meh kita buat mcm ni terus.




Wah wah konot... nak mcm paris hilton... tak sedar muka pinggan!


Mr p kata sukati la...asal kan pendek.


Ni citer masa aku kat salon .

Aku tunjuk kat hairstylist tu.."I nak rambut mcm ni."

She said " tak boleh dpt mcm ni, sbb rambut u dah rebonding.. lain outcome nanti"

I said " hah buat la cemaner pun asalkan pendek and lawa"


Lepas balik salon, aku citer la kat mr p.

He said "u cakap je lenkali.. weiii sukati aku la... aku bayar kau buat je la!! kah kah"

*jokingly, of course*


Tak sanggup iols.. kang elok2 dia nak iron rambut aku.. dgn muka aku skali kena iron.. acaner tu..



Hasilnya...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Lah mcm Paris Hilton la... ko imagine gambar  tu je dah ada iras2 muka aku sket..



KAHKAHKAKAHKAH


Klakar kan iolsssssss *pangggg lempang diri sendiri*


Gambar bebudak dgn rambut baru nanti2. Diorang ni skang tah penyakit apa tak suka tengok kamera.


Tengok je la gambar aku..




*nangis tengok muka tembam*




2 comments:

blu4sky said...

kah kah kah..ada cakap muka sendiri mcm pinggan.. sabo je lah

i pun dah mencantas rambut jadi rambut mushroom.. senang nak jaga.. lagi pun rambut pendek kurang sket rambut gugur..kalau x baru je vacuum rumah mesti lepas tu ada byk rambut kat lantai..tension betul..

Norliana Abdul Rahman said...

Ish masalah gugur ni tensen kan? I baru berangan nak bela panjang pas tu nak perm... kensel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...