09 December 2012

Mr p dah balik...

Hence (hence????) the lack of update.

Bak kata maikorner, bila laki ada rumah kena behave sikit. Jangan mengadap laptop manjang. Mari lah mengadap laki.. keh keh..



Actually dah balik Khamis. Ni dah hari Ahad pagi baru aku ada time nak apdate.

Mr p is down with flu and cough masa baru balik haritu. Dgn jetlag lagi. Kesian benau aku tgk dia. Bebudak tgh menjerit bergaduh bermain pun, dia boleh bantai tido mati. Penat sangat gamaknyer.



Other than that, we are also busy moving. Dah start pindah barang sikit2.

Mcm mana pun, kena start jugak duduk Shah Alam by next week pasal on 17 Dec Sofeya dah start orientation sekolah baru.

Mesti kena orientation lama sikit. Kalau by January baru nak terhegeh2 masuk sekolah, masa tu baru nak meraung, kang dgn aku aku skali meraung!



Penat tak terkata badan aku sekarang ni.

Bertabah la konot.



Dan korang pun bertabah la kalau tak de update from aku. Nanti ada masa kita cerita lagi ok?




Hari2 kita tanya "ada post baru tak mama?" 

Mama kata "tak de" 

Kita kata "Ishhh boring la blog mama ni!"

Mama kata "Eh pegi la bukak blog sendiri!"

:)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...