20 July 2012

His birthday celebration

Ini citer last few days, masa kitorang celebrate birthday mr p.

As I said in last entry, aku mmg tak de idea nak buat serprais bagai. Siap masa hari Selasa tu, aku watsapp je mr p and asked

Btw aku tatau mcm mana nak buat screenshot kat henfon. Maka menaip lah aku..

“u still kat melaka?” *he is at Melaka for work. Day trip.*

yes”

“nanti lemme know wats the plan for tonite k?”

“we can meet at klcc, tapi kena ambik budak2”

“orait, I balik dulu ambik budak2. Makan something dulu coz I rasa chilis sure ramai org”

“ok, nanti I sampai kl I call”


Ye, I know, sungguh la tak romantic kan? Dia punya birthday, dia yg kena bagitau aku apa plan.

Aku balik rumah, siap2 (tapi tak mandi sbb had problem dgn piping kat rumah, air semua karat, so mr p celebrate besday dgn anak bini semua busyukkkkk)

So we met at klcc.

Aku ni, menggebu2 nak mintak complimentary birthday cake and org chilis nyanyi kat laki aku. Tapi mr p dah byk kali warning jgn gatal nak buat. But I tot of actually to asked just for the cake, without the singing.

Tapi selepas few times kasik hint2 kat mr p (bukan hint dah, aku tanya direct jek) dia kata tak de la marah tapi pada dia tak yah la nak nyanyi2 bagai tu..

OK.. kalau tak marah I nak buat jugak! Hikss…

So bila ada kesempatan (mr p pegi toilet lah.. kuar kejap lah) je, aku akan bagitau and remind the waiter kat sana aku nak the complimentary birthday cake for my husband. Byk kali tahu aku remind.. hahah. Punya la excited and honestly ni la first time aku nak buat mcm ni. So agak tak reti disitu.

Pendek kata, sepatutnya jadi surprise lah.. hahha

Tapi dah sudah makan.. dah jenuh aku dok tolak2 pinggan.. cake nyer tak dtg2 lagik..

Ampeh…

Lucky we are waiting for our 10.15pm movie, so duduk je la situ lepak..

Then balqis bisik “ma, mana cake ni???” dgn muka yg jenuh konon nak cover2 sbb patut nak surprise kan..

Aisehh… pecah sudah lobang.. hahha

I said “ala qis ni.. diam2 la…” hahhaha

She said “ala.. kan daddy dah tahu punnnn”


Ye la..  ye la… hahhaha


Mr p pun “tak yah la… panggil je la bil”


Ala nak jugak!!!!


 
Aku pun panggil je la waiter tu.. and since mr p dah tahu pun, aku selamba je cakap .

“can we have the bill? and also the complimentary birthday cake as well?”


 
Kes kes kes… ampun mr p.. surprise tak jadi..

So eventually dtg ler jugak cakenyer and merasa jugak org chilis nyanyi hepi besday.


 
Tapi si Sofeya yang malu2 lebih time org nyanyi.. haha.. mcm kan besday kau ye nak? Dah 5 kali ok tiup lilin besday awak tahun ni!

Yes she still gets to tiup the lilin again.. hahha


 
Walaupun tak seromantik mana, jadik la weih. Aku dgn mr p mana ada romantic bagai. U should read how we wished each other on our anniversary last year here.


 
Ok anniversary coming soon…

Makan2 is out.. sbb tgh bulan posa.


 
Tolong la kasik aku cadangan.. nak buat / kasik apa.


OK berikut gambar aku bercamwhore dgn sofeya.




With balqis, dgn dia ni tak byk gambar, dah eksi tak nak ambik gambar dah! hmphh!



Maka aku ajak sepiah ambik gambar balik!






OK la.. kasik chan besday boy masuk belog…


Happy besday daddy! Mowahhh!!  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...