10 July 2012

Girlfriends, mekap, balqis and main air

Ini entry sumamrize kisah separuh hari.


Haritu kan aku hap day leave. Sebab nak ambik report kad balqis kat skolah.

Kuar from ofis at 1 pm.

Bergegas aku lari ke stesen Jamek sebab dah janji nak lunch dgn gelfrens aku kat Bangsar South. Diornag kan lunch 1 – 2 jek.. so I need to be fast.

Selamat naik train at abt 1.07 pm. Sonok dok texting the girls, sekalik aku pasan mcm.. apesal train ni x kuar2 from tunnel ni? Bukan ke lepas jamek is Pasar Seni??

Rupanya aku dah salah naik tren daaa!!! *tepuk dahi*

Tapi selamat jugak aku sampai. Walaupun tak lama mana, puas hati jugak dapat berjumpa dgn kekasih2 yang kurindui!!




 
Then baru kol 2. Aku meneruskan perjalanan ke KLCC. Memang dah niat dalam hari aku nak menepek kat kaunter kosmetik. Dah lama tau tak buat keje cenggini.

Sampai kat Sephora. Tengok ada Stila??? Weih sejak bila Stila ada balik? Ke dah lama? Aku yang tatau? Nampak nau dah lama tak membeli kan??

*terpaksa justify sebab TERbeli Stila*



ohhh yum yum!!!

 
Then masuk jugak MAC. Mcm kena pukau tau masuk sini. Matt (the salesman) tu baik ya amat. Layan aku mcm princess. Habis semua benda di tepek kat muka aku. Hishhhh…tak baik tau!

Hasilnya..

i is one happy woman!!


 
Then dah pukul 3.10pm. Bergegas aku ke train, nak pegi skolah balqis pulak. And guess what…

Aku salah naik train lagi!!! *hempuk kepala*


 
Tak pasal aku sampai kat skolah balqis lambat 10 menet. Janji kol 4. By the time aku sampai aku no 13 (ye kena ambik no nak jumpa cikgu dia)

Balqis punya performance, I guess Alhamdulillah ada improvement. Cuma cikgu cakap dia ni senyap and pemalu dlm class. Not surprised. Dia ni kan inherit aku..

And another thing to be improved is her writing. Again, not surprised. Ye, handwriting aku memang buruk.


Habis sekolah, balik rumah ambik Sofeya, pergi Jusco AU2.
Kat sini, ada mcm water fountain. Aku pernah nampak bebudak main air kat situ. Dah lama janji actually dgn Balqis, nak bawak dtg sini. So hari ni, aku kasik chan kat diorang main air puas2!!

 




Makan subway, beli groceries sikit and by maghrib dah balik rumah dah.

Sonok sangat. Hap day pun, aku rasa macam2 boeh buat. Mak happy, anak pun happy J

Kejadian ni berlaku masa mr p tak de.. outstation ke Bangkok.

Mr p balik bangkok, dia bawak hadiah lagik kat smorang. Ni pun aku kena buat entry lain.

Then Sofeya punya besday party pun, aku kena buat entry lain.

Then pasal eyeshadow MAC pun, aku kena buat entry lain.

Oh maii.. *pitam*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...