11 July 2012

Tips pakai cream tabita

For those yang pernah guna memang akan tahu yang daily & night cream tabita adalah agak pekat. Sebab tu tahan lama, sebab pakai sikit je.


Tapi bila pekat sgt, kekdg agak payah nak sapu bagi rata ke seluruh muka. Well ni experience aku la, kalau org lain tak tau la.


Tambah2 lagi bila time tgh kulit peeling tu, ko tergamak nak sapu2? Pengsan depan cermin tu kang!


Dulu masa kulit aku tgh gelupas, what i did aku just dab dab dab jer cream tu. Nak bagi rata, memang terbanyak sket la aku ambik. Sebab tak nak sapu byk2 kali, sakit oi!!


Actually aku pernah terbaca pasal org buat satu cara ni. Tapi besa la, mana nak ingat, Skang ni aku dah teringat, meh aku share skali kat sini.


I took the cream, sapu kat the 5 spots kat muka tu mcm u apply normal cream.


Then basahkan sket hujung jari2 dgn air. Sket jer, mcm lembab2 giteww..


Then using the jari yg basah tu, sapukan cream tu bagi rata satu muka.


You will feel that, senang sikit nak ratakan cream tu.

 Not only that!

 You will definitely feel, muka nampak lagi smooth. Partly I think it locks the water (hydrating factor) and partly I think the cream lagi smooth and rata.


Paham???

 Selamat mencuba!



kesian tak tengok muka aku dulu?? macam baru baik cikenpox je kekdahnyer..




 mr p kata "iye la kulit u dah lawa sket skang.. tapi dah gemok sket pulak"


oh well...

u can't have everything... can you?

keh keh keh..


ye la ye la posa kang ai kurus balik lah!


Tabita order and ready stock - click here

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...