18 May 2012

Materialistik


Haritu, aku dgn mr p balik keje sekali.

Masuk je pintu, aku kasik salam

“Semekommmmmmmmmmmm!”

Bebudak pun.. berlari menjerit meluru nak peluk aku! Peluk ai hokeyyyy !


Mr p mmg suka menyakat.. dia pun berlari meluru nak peluk bebudak dulu before diorang sampai kat aku.

Wahhh menjerit2 lah bebudak tu sebab kena sakat kan..


Balqis dah berjaya lari melepasi mr p and terus peluk aku.

Sofeya masih terkedek2 tak berjaya melepasi halangan… hahahhaha


Menjerit2 mengekek2 gelak budak tu kena dukung dgn mr p..

“Nak mama!!! Nak mama!!!”

Ewah konon  nak aku sgt ler sampai tak nak daddynyer…


Sekali mr p cakap “Daddy ada hadiah!!!”

U know wat Sofeya said..



“Wahhhhh!!!!!.......Adik kawan daddy dulu eh??” Sambil pandang aku buat muka guilty sbb dump aku.



Cis sungguh mudah kau kena beli nak oiiiii!!



geram-nak-gigit-bontot

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...