06 October 2011

Saya demam.. AGAIN

Asyik2 demam


Sebulan sekali demam.


Apa nak jadi kau ni?


Tu la dulu riak bebenau badan kau kuat bagai2.


Tapi kali ni punya penangan demam adalah sangat hebat.


Sakit satu badan, kepala, perut bagai2 siap tak buleh tido and muntah2 bagai.


No, saya tak pregnant. (walaupun period blom kunjung tiba.. hmmmmm)


Bila dah start muntah sakit perut mula la aku nangis, bukan sbb sakit sgt tapi aku troma takut kisah lalu berulang lagi. Ohhh seriyes aku tak sanggup melalui sakit mcm gitu.


Nangisss jer keje aku.


Dokter kat klinik pun tak membantu.


Takat check temperature jek.. 
Blood pressure tak de check, 
Tekak aku pun tak de check.
Perut aku pun tak de check.


Seriously, aku pegi clinic sbb I need the MC slip jer. Else, memang aku makan panadol and tido jer kat rumah. Bukan nak kata aku ni kuat bagai2, but aku mmg frust sgt dgn service by these GPs. Dah la, penat mengomplen about them.


Budak2 sgt memahami. Mana tak memahami, takut aku masuk spital lagik. Masing2 sibuk jaga aku. Ambikkan air, selimutkan aku. Sanggup berpanas sbb aku tak nak aircond.


Auwwwwwwwww.. so sweet!


Tapi paling sweet si balqis ni la..


Semlm (Rabu) balik skolah and she made me a card that says 


"MUAH... CEPAT SEMBUH K, I LOVE YOU"


Cair tak?


Cair tak???


Auwwwwwwww sweet sgt hokehhh...


I feel like I'm the luckiest mother on earth!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...