25 October 2011

Real Steel



Haritu kami ber empat telah pegi ke KLCC untuk menonton cerita ini. 


Mula2 dok ingat jugak kot tak sesuai utk bebudak kan.. Rupanya boleh tahan sesuai jugak.. Sebabnyer nanti kita citer..


Tapi sebelum aku start meroyan betapa hensem nak mampos Hugh Jackman ni kan, baik aku kasik fair review kat cerita ni kan.. supaya korang tau yang cerita ni memang betul best, bukan hanya sebab kehenseman dan kemachoan Hugh Jackman yang tak terperi itewww..


So okay, cerita ni mmg mest ya amat sebab..


1. Ada family values. Ni first and foremost sebab aku suka sgt cerita ni. At first I thought it will only be robots gaduh2 mcm typical Transformers (tapi transformers best jugekk). Tapi I was wrong. In fact aku rasa the whole movie revolves around the family values, the father-son relationship.





2. Menaikkan semangat. Eh aku tak tau mcm mana nak cakap and explain, but give you the excitement and makes kau tetiba semangat berkobar2 mcm kan kau yang nak bergusti. Seriously you will feel the excitement. Tambah pulak hensem ya amat HJ ni kan... eh lari topic.


3. Robot mcm real (nama pun real steel kan). Dono lah whats the effect they use but the robots seriously nampak mcm org (I mean the movement and all). Eh.. besa la.. citer omputih semua elok kannnn :p 










4. Budak tu sangat comel. Dakota Goyo kot namanya. Comel giler kot. Pandai kau berlakon nak oii... Untung kau kecik2 dpt berlakon dgn HJ kannn.. (eh mcm tak de motip punya ayat)


Kesimpulannya.. pegi la tengok. Disarankan secepat mungkin. Aku pun mcm gatal je nak pegi tengok lagi sekali. Memang best ya amat.


Paham? 


Dah pegi tengok...








Ok skang back to motif sebenar hari ini...






Ok sila tutup mulut masing2, jangan nganga luas2... kang air liur meleleh :p




Patrick Dempsey pegi  main jauh2 japs... I ada boipren baru :)




Pinjam seminggu boleh?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...