12 August 2011

Movie Review - Captain America

Rajin pulak aku mereview movie semenjak dua menjak ni J





Kitorang tengok last week anak beranak kat KLCC. Harus ambik wayang yang lewat2 sket supaya anak2 tido dah tak buat bising. :p


Tapi sudahnyer……..






Aku sorang je yg jaga tgk movie.. dgn mr p skali tertido…

Tu pun aku rasa aku tak tido sbb aku tgh pangku sofeya and takut klu aku tido nanti terlepas pulak budak tu..



OHH SERIOUSLY PEOPLE!!




Aku mcm terbaca review yang movie ni dah overtake harry potter. So aku dok imagine la.. uiiiiiiii bestnyer la kan citer ni.. harry potter yang menjadi kegilaan tu pun boleh kalah.

(I’m not a fan of harry potter btw, kasik edward cullen mmg aku mau!)


Sekalikkkkkkkkk…



Agak kurengsss..


Tak mencapai expectation haku.


Well partly aku rasa aku dok expect ni mcm superhero yg similar mcm batman ke spiderman ke..

Plus aku rasa citer tu sangatttttt lah dragging nyer. Lambat sangat! Seriously dragging okeh.. sampai mr p pun tertido.. apa kes?

And the hero.. hmm.. okay, good looking lah, tapi not to my liking.

Muka cam baik sgt mcm budak skolah.

Rambut kemas sangat mcm baru lepas sapu minyak GATSBY

Kasik serabai la sket braderrrr.. muka selekeh sket mcm ADY PUTRA dlm KL GANGSTER ke.. hehehe..

Eh tapi dah nama captain america takkan nak nampak jahat kan?




Eh apa2 la…



Tapi aku tak gemor sket la movie ni..  nak tengok pegi la tengok.. kalau tido jangan salahkan aku J


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...