01 April 2011

Bebudak zaman skang...

Semlm (or rather pagi tadi) kol 12.20 pagi aku dpt call.
Obviously aku dah lena tido, so bila tepon berdering, mcm sakit hati pun ader jugak. Tapi memikirkan kot2 la ada sesapa ada emergency ke.. aku angkat la jugaks..

Sorang budak laki yg cakap "hello... ni farah ke?"

Aku pun cakap (dgn hati yg sungguh sakit sbb mengacau aku) "bukan.. salah nombor ni"

Agaknya dia tak puas hati.. aku tak tau apa problem dia dgn si farah ni.. dia sms pulak..

"Smek0m..Farah nie kn.."

Iskk.. malas aku nak layan.. baru nak terlena dah masuk sms kan.. sabau je lahabau.. Tapi bila aku tak layan tu.. dia call pulak lagi... Aku cakap again.. "salah nombor ni dikkk" Dia terus letak tepon...

Lepas few second, dia sms lagi..

"Al0w..Nie bkn ******* farah*** kew???Blz ar 1mcj p0wn jdi ar.."

korang nampak tak point aku nak cakap ni...

ye la budak tu mengganggu tidor aku satu hal la kan.. mmg stok nak kena backhand..

pas tu korang nengok la cara bebudak skang tulis sms..aku nak baca pun kena berhati2.

aku seriyes tak paham.. nak shortform, shortform la..

mcm bukan = bkn or jadi=jdi. ok la fine aku buleh paham.

tapi menda2 mcm ke=kew or pun=p0wn or alo=Al0w

wadehel????

ke aku yg ketinggalan zaman?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...