30 March 2011

Tak tahannn.....

For a 2 1/2 year old, aku rasa Sofeya quite cepat la jugak bercakap. In fact kebanyakan org yg jumpa dia, mesti komen "ehhh pandainya cakap"

Part of me dok memikirkan maybe orang ingat dia ni umo setahun kot? Sebab size badan dia yg kecik compared to cara dia bercakap.

Ntah la.. apa2 pun aku syukur sebab so far growth dia ok, altho size dia agak kecik, but as long as sihat, ok la dok? Lagipun people keep on saying "ni ikut mak dia.. kecik jer..."

Iyo la den...

2 mlm lepas, tetiba Sofeya cakap kat aku

"Tak tahan ni.... adik tak tahan ni... cepat la.. tak tahannnnn"

Aku tanya "Menda yg tak tahan tu?"

Dia kata "Nak berak...."

ohhhh.. cakap la nak berak.... ni tak tahan.. tak tahan.. hhahaha

Aku kata "Len kali cakap la tak tahan nak berak dik.. ma tak paham.."

Then semlm aku tgh masak (WHAT?????) sofeya cakap kat aku

"Cepat ma.. adik tak tahan nak berak ni!!!!"

Aku pun "ok ok.. coming!!" sambil terhegeh2 tutup api

Aku dgr dia bebel "ishhh..cepat la ma... adik tak tahan dah ni... ishhhhh ma ni!!!"

Hehh.. COMEL!

ma, org tgh makan boleh tak jgn citer pasal berak?

4 comments:

Nuyui said...

Wah KIUT!!! Nanti I pergi KL I want to see your babies okeh?

Norliana Abdul Rahman said...

let me know when you come to kl tau!

Anonymous said...

wahhhh sophie cute cakap camtu! hahahahhaha

yang benar,
gumuks aka ....
:)

Norliana Abdul Rahman said...

deii sudah la kau... you gumuks i oso gumuks.. we together-gether gumuks... huwaaaaa!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...