17 March 2011

minggu ini adalah..

yang paling kepala aku bengap semacam. probably sebab aku adalah sediakala bengap.. or maybe sebab migraine aku since last saturday ada tinggal saki baki sikit. everytime aku sujud masa solat mcm ada batu hempap kat belakang kepala.. hmm.. probably a reminder or brapa byk dosa aku.. ngehh..

yang paling aku mengantuk tahap gaban. nak kata tak cukup tido, ada satu or dua malam je yg aku gigih stay up nak perabih keje ofis (sebab aku malas nak balik lambat kan.. sharp kol 6 memang muka aku terpacak depan lif). malam2 yg lain mmg cukup kol 10 dah katup rapat!!

yang paling malas. seperti yg dikatakan diatas, cuma satu dua malam je yg aku stay up buat keje, monday night i think, tu pun pasal on tuesday aku ada presentation on topic yg aku sendiri tak berapa nak fasih, maka kena la buat preparation yg patut utk menggoreng para participant aku supaya nampak aku konon2 terer.. ngahahha.. lain2 hari.. tahap nak bekerja keras tu adalah agak malas...

yang paling banyak keje. despite tahap malas + ngantuk + bengap, surprisingly minggu ni keje aku non stop bertimbun2 one after another. tapi as i said tahap malas + ngantuk + bengap agak melampau, maka.. errr.. i is the tidak peduliksss...

dah tu pulak mr p ajak jalan2 coti2 ke melaka esok. aku cuti half day.
dah tu pulak monday depan besday balqis and aku cuti.

lagik la aku tak pedulikssss!!!

tapiii... disebabkan aku tak pedulik pedulik tu la.. maka mlm ni aku terpaksa mengagahkan jua stay up nak perabih keje...

i tensen okeh!!!

*image googled*

4 comments:

Anonymous said...

huahuahua.. kelakar betui aunty aku sorang ni...
cuna, kalau ambik dr google kene buh credit ambik dr google ke?
atin ltak, tapi yang tak forml punya credit.. kene eh?

Norliana Abdul Rahman said...

cuna pun x sure la atin.. tak yah pun tak pe kot.. tapi letak je la kot.. hehe

Nuyui said...

Kenapa baby orang putih ni comel comel?! *geram*

Norliana Abdul Rahman said...

eh baby i (walaupun orang tak berapa nak putih) pun comel.. hauhauhuahuaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...