25 May 2017

Dah nak puasa!

Penyakit pemalas update blog tak leh nak buat apa. Pasrah!

Anyway dah nak puasa. Cuti sekolah 2 minggu pulak tu. Aku tak tau lagu mana nak mengharungi 2 minggu tu. Jenuh la menghadap muka chom sorang2. Balqis ok lagi aku rasa. Dah besar. Umur 14 tahun nak buat muka chom sebab puasa mmg  mengundang  amarah namanya!

Sofeya ni la aku risau. Kalau time sekolah ok lagi sebab time in a day tu occupied dgn sekolah pagi and sekolah agama in the evening. Balik je dlm sejam dua dah buka puasa. Ni 2 freaking weeks duduk rumah like oh my God!

Moga dikurniakan ketabahan pada mak kau ni!!



Plus, we have 2 cats now. Blue and Fify. Dah mcm ada 4 anak aku ni. Tak cukup appointment dokter, appointment dentist (for the kids) now kena tambah dlm schedule aku appointment utk VET pulak.

Ai very busy okeh!

Tapi bukan komplen pun. Ni la penyeri hidup sekarang. Dah makin besar kucing2 ni makin manja diorang. Fify especially kalau tido mesti nak kena berkepit. Kucing pompuan gitu la kot. Manja lebih. Blue dulu phase manja dia kejap je, masa dia baby. Dah besar ni bila cium lebih2 dia dah rimas!




Paling suka duduk atas laptop mcm ni. Kacau je org buat keje tau!


Well anyway kita nak buat promo Ephyra ni. Nak bagi Ephyra Lips FREE. Tapi kena follow dulu ig / fb ok.

IG : @kay_parlour
FB : Kay Parlour


Nanti kita announce promo ni ok!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...