01 November 2015

Harga baru Desi Damayanti Skincare by Tabita

Rasa ramai yang dah tahu kan? Desi Damayanti Skincare ni dah naik harga effective 6 Oktober haritu.

Reagular customers aku kebanyakan memang dah tahu. Tapi just in case korang tak perasan kat fb/ig, harga baru seperti berikut



Ni harga memang standard ikut pasaran yang ditentukan oleh pihak Indonesia ye. Memang supplier/agen semua ikut harga ni. Kalau termurah sangat tu hati2 lah ye.. terbeli yang fake nanti rosak muka uols akak tak tahu!


Loose items pun ada. Kalau nak tahu harga boleh contact kita terus ok?

So far alhamdulillah dengan harga baru ni pun sambutan utk Tabita masih lagi menggalakkan. Almost setiap hari mesti ada customer baru yang bertanyakan pasal skincare ni.

Repeat customer pun banyak, testimoni pun banyak cuma ye la customer aku  ni pemalu ramai yang tak nak share gambar.

Tapi ni ada sorang adik ni dari Sabah, dia pakai 2 minggu je dah nampak banyak perubahan. Masalah jerawat teruk, after 2 weeks dah kecut sangat jerawat dia.




Happy sangat dia. Aku pun happy! hahaha


Perasaan puas hati tak dapat nak digambarkan bila ada customer yang share kulit dia dah improve. Rasa macam haaaa kan aku dah kata kau ikut je cakap aku, guna je ikut aturan MESTI nampak kesan!


Aku paham customer ni kadang2 tak sabar, guna 1-2 minggu, tak de nampak kesan, terus nak tukat produk lain. Atau pun ada efek lain, terus takut and stop.

Jangan gitu adik2 kakak2, apa2 hal, whatsapp je kita dulu, consult dgn kita tengok apa masalahnya. Most of the time, side effects yang dilalui adalah normal cuma kadang orang tak tahu and tak faham.

So adalah tugas aku sebagai perunding/penjual produk kecantikan untuk bagi info kat korang.


Gitu. Panjang plak bebel Nak cerita harga je sebenarnya. 


Ok la..tu je nak cakap. Dah bai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...