18 August 2015

Ellfie Gold Serum

Ellfie Beauty melangkah setapak lagi dengan mengeluarkan satu lagi produk terbaru iaitu Ellfie Gold Serum yang bertindak sebagai produk kecantikan tambahan kepada skincare sedia ada.  

Mungkin ramai yang tertanya-tanya bagaimana cara untuk menggunakan Ellfie Gold Serum.  Sebenarnya anda masih boleh mengekalkan set skincare sedia ada, function serum ialah sebagai booster untuk mempercepatkan lagi proses kecantikan kulit wajah. 



Satu set Ellfie Gold Serum mengandungi 3.5ml untuk setiap botol.  Terdapat 10 botol didalam satu set dan ia boleh bertahan lebih dari satu bulan.. Bergantung kepada cara penggunaan, 1 botol Ellfie Gold Serum boleh digunakan untuk tempoh 5-6 hari.

Set Ellfie Gold Serum telah mendapat kelulusan KKM bernombor pendaftaran : NOT150703734K. Set Gold Serum ini selamat digunakan kerana ia diperbuat dari ekstrak buah-buahan dan Gold 24K.



Ellfie Gold Serum dapat membantu masalah kulit dari segi
* Mencerahkan kulit wajah
* Menghilangkan garis halus
*Menghaluskan dan melembutkan kulit wajah
*Menjadikan kulit lebih sekata
*Mengurangkan kulit muka berminyak
* Memudarkan parut
* Membaiki sel-sel kulit mati
* Menegangkan kulit
* Menjadikan kulit lebih berseri
*Anti penuaan



Cara pemakaian Ellfie Gold Serum

Day
Cleanser, Toner, Ellfie Gold Serum dan Day Cream

Cuci muka dengan Cleanser dengan menggunakan air yang bersih. Selepas itu lap seluruh muka dengan menggunakan kain atau tuala yang bersih. Sapukan toner keseluruh wajah. Biarkan sehingga toner tadi kering. Sapukan Gold Serum diseluruh wajah dan biarkan kering. Akhir sekali baru sapukan Day cream. Selepas itu anda boleh menggunakan loose powder dan make up seperti biasa.

* anda juga boleh menggunakan skincare yang lain dan pastikan anda menggunakan Ellfie Gold Serum selepas Toner



Night
Cleanser, Toner, Gold Serum, Night Cream
Cuci muka dengan Cleanser dengan menggunakan air yang bersih. Selepas itu lap seluruh muka dengan menggunakan kain atau tuala yang bersih. Sapukan toner keseluruh wajah. Biarkan sehingga toner tadi kering. Sapukan Gold Serum diseluruh wajah dan biarkan kering. Akhir sekali baru sapukan Night Cream. 
*Avoid eye area*





Testimoni
Gambar di sebelah kiri Kak Elly hanya memakai Set Ellfie Essence sahaja dan gambar sebelah kanan pakai Set Ellfie Essence plus Ellfie Gold Serum. Nampak tak perbezaan kulit. Sebelah kanan nampak lebih cerah lagi kan. No Filter mmg kulit muka asli ya. Serius teruja dalam masa 2 minggu muka dah nampak perubahan yang sangat ketara.




Ok ini gambar without make up bagi korang lihat lebih jelas lagi kulit muka Kak Elly yang sebenarnya. Gambar kiri tu gambar tahun lepas. Waktu ni belum pakai lagi produk Ellfie Essence. Korang boleh nampak dengan jelas kulit muka tak sekata dengan jeragat penuh kat pipi. Muka kusam sangat.

Huaaaa tgk gambar kanan bersih kan. Dah tak ada jeragat, kulit muka putih berseri, pori semakin mengecil. Kesan parut jerawat pun dah semakin pudar.



Harga Promosi / Pengenalan!!
Jangan risau Ellfie Essence mampu dimiliki. Untuk harga pengenalan Ellfie Gold Serum

RM120.00 (Semenanjung Malaysia)
RM130.00 (Sabah Sarawak)
*Free Postage*

Stok adalah terhad
How to Purchase
Whatapp : 012.293.7670


Jangan lupa follow:
Facebook: Kay Parlour


*Info asal www.ellyinwonderland.blogspot.com*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...