16 August 2015

Cerita anniversary

So 11 August haritu anniversary kitorang yang ke 8.

Dah 8 uols, tapi tetap rasa cam pengantin baru auwwww bluek. -___-




Gambar raya je la bagi korang tengok sampai muntah.



Ni la first time sambut anniversary tak sama2. Sebab mr p outstation ke obersea. Jauh dah la bukan calang2 agak beza la time zone so kiranya aku la celebrate dulu anniversary.

Memang tak feel.


Dah la sebelum dia pegi tu, aku ada mention kat dia


"You pegi 8hb eh? So masa aniversary u tak de la kan?"


Sumpah, muka dia mcm terkedu and paused for like 5 seconds. Cis. Aku dah agak, mesti dia tengah pk bila date anniversary.

"Oh.. ha ah lah..."

"Hmphhh.. mesti u tengah pk bila date kan?"

"Hahahahha tu la pasal!!"



Lagi best..ni masa aku msg dia 10hb, a day before our anniversary




Kau mampu???



Jujur sangat laki aku ni.. kalau aku la, memang panic. Mau cepat2 cari alasan nak reply buat2 phone hang ke..hahahhahahha


Tapi ada aku kecik hati? Nan hado. Koser dah weih nak kecik hati majuk bagai kalau tak ingat date2 penting ni.


Faktor umur lah kot. 


Janji dia sayang aku and anak2. Jaga kitorang, bagi cukup makan minum henbeg kasut  kasih sayang yang tak berbelah bahagi ecewah.


Dah 8 tahun hidup susah senang, alhamdulillah Allah jodohkan aku dgn dia. 

Time ada depan mata memang hari2 bertekak bergaduh tarik2 rambut bagai (ok tipu, mr p mana ada rambut hakhakhak). Tapi bila tak de depan mata ni, memang kosong, tak lengkap rasa hidup.

Nak explain pun tak tau mcm mana. 


I am looking forward for many years ahead, till Jannah, Insya Allah.


Love you now and forever :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...