12 May 2015

Toujours Advanced Collagen Shots (TACS) di Kay Parlour

Hello,

Ini nak cerita pasal produk baru kat Kay Parlour, Toujours Advanced Collagen Shots


Apa benda Toujours ni?

Its a supplement. Sama mcm Ephyra, iBeauty Crystal, Radiance Signature etc. Supplement untuk kesihatan and khususnya kecantikan kulit. Collagen based. Gitu. Collagen ni seperti yang kita tahu penting untuk bagi kulit cantik, gebu, firm.

Kalau ada yang nak tanya apa beza Toujours dgn brand yang lain, simpan dulu soalan tu ye, akan dijawab dalam entry yang lain.




Mana punya produk ni? 

Locally produced beb. Kay Parlour mmg bawa local product sahaja, harap maklum. Duta produk ni tak lain tak bukan Hanis Zalikha dan Hairul Azreen.

Kelulusan? Ada of course. KKM ada, JAKIM halal pun ada. So worry not ok?




Minum mcm mana?

Senang sangat! Koyak dan sedut/minum. Tak payah bancuh2. Senang sangat kalau bawak travel. Rasa pun sedap sbb ada byk ektrak buah2 mcm Epal, Strawberry, Blueberry, Lemon, Acai Berry. Tambahan ada makanan sunnah : Delima, Madu & Kurma. Ini semua dalam bancuhan kolagen gred yang TINGGI.

So sebab tu boleh nampak kesan cepat seawal 3 hari. But of course bergantung pada individu.







Harga?

Ni soalan feveret smorang. Jangan risau tak de nyer aku nak sorok2 harga. Selalu kat post IG/FB dah terang2 aku taruk semua details termasuk harga tapi adaaaa jugak yang komen "PM harga"

Oh My God.

Nahhhh



Hokey??


Mahal ke? Murah ke?

Well untuk sekotak tu ada 30 sachets. So utk sebulan maintenance la kekdahnyer. Subjective la mahal murah ni. But for a good product camni, very berbaloi I tell you.

One thing about beauty supplements, sejak aku ambil ni, dah jarang spend duit ke skincare and makeup. Sebab kulit dah naturally lawa (ok lempang diri sendiri sbb perasan).

But seriously, ni kisah sebenar.


Dulu aku pernah baca blog Hanis Zalikha ni dia pernah cakap, sejak dia ambil Toujours, rasa cam sayang nak pakai bedak kat muka, sbb tutup natural beauty. Rasa cam, x pakai bedak lagi lawa. Gitu.

Memula baca, aku mcm..puih.. poyo.

Ok ampun Hanis.


Now, since aku pun dah start ambil beauty supplement, Oh My God she (Hanis) is so right!

Most of the time, aku mmg tak pakai bedak sbb malas. Then bila once in a while aku gatal nak mekap and pakai bedak,  I feel that I look better WITHOUT the bedak!

(come and lempang me again!)



So my point is, you invest more in supplements, and you save a lot more on others!






More info boleh baca..






Ni gambar aku few days back masa ambil stok. 

Jumpa the stokis (she came to my house), as usual aku sarung je jubah bodo and shawl instant sbb nak turun ambik stok je.


Sekalik dia suruh pose sbb nak masuk IG nak promote!


Errkkk....lantok lah...


So anyway, we are authorized agent for Toujours Advanced ye.


Boleh COD area Shah Alam, USJ and Subang Jaya.

Free Postage seluruh Malaysia.


OK jap jappppp





Only kat Kay Parlour ye, 

Only in May ye,


Kita bagi FREE Herskin Facial Cleansing Bar worth RM60 with every purchase of Toujours Advanced.


Sehingga stok masih ada.


Whatsapp 0122937670 utk response cepat kalau nak order k..








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...