06 January 2015

New Year 2015

Assalamualaikum,

Rasanya belum terlambat nak wish Happy New Year.


Sekian lama terperap blog, mcm2 benda nak cerita. Tapi kdg2 rasa mcm tak terkeluar / tertype mengenangkan tragedi2 yang berlaku sekarang ni.

Kita bantula mana yang mampu, selebihnya kita doakan la moga Allah permudahkan segala urusan.



So, sebulan menyepi. 

But honestly cuti sekolah ni lah yang paling best aku rasa. Paling hectic. Paling lama duduk rumah pun seminggu je before we took off for another vacation trip.

Alhamdulillah masih ada rezeki nak berjalan. 


Awal December kitorang ke Terengganu Kelantan. Visiting my sister in law yang bersalin/berpantang di sana (yang sekarang dah ada kat sini and anak dah besar dah kot pftt punya la slow update blog).

2 nights in Terengganu and another 2 nights in Kelantan


Sofeya and her new cousin, Hana Montana




Then balik rumah for a week. Lepas tu kitorang ke KRABI






Masya Allah sangat best. 

I can say this is the best-est ever vacation.


4  nights in Krabi, in 2 different resort. Citer penuh nanti2 ye.




Balik2 from Krabi, landed kat Subang Airport je we rushed to KLIA2 sbb nak ambik kakak aku (kak yah) yang balik ke sini for vacation.

She and family balik sini 2 minggu so sempat la kitorang pegi another short vacation kat Avilion PD.




The girls!!


Ya muka aku sungguh belengas. After 3 vacation berpanas melekit, makan tak jaga, hasilnya mmg seperti di atas.

Sampai towards the end kakak aku nak balik, I even told her

"Aku nak tengok cermin pun tak lalu. Pakai la baju apa pun mmg huduh jugak"


Huduh pun huduh la. Janji happy. 



Tapi highlight of all events harusla jatuh kepada...


.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Adila Sofeya la uolssss!!!


Masuk darjah 1 dah anak aku. 

Yang ni tak leh citer byk..kena simpan buat special entry. Kenangan wooo...

Yang penting tak nangis.

Bagus anak mak. 




Ok la korang.summary dulu yeh. Doakan la moga 2015 ni aku rajin sket update blog. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...