26 January 2015

Miszriena Closet

Miszriena closet ni ade macam macam.

Chocolate ade baju ade. Nak cokelat sedap? Chocolate semua di import.





1. Nutella spread - nutella kecik kecik. Sesuai nak bawa jalan jalan ke nak pergi picnic ke. Nak masuk dalam handbag pon senang. Tak payah nak pack nutella botol besar.
2. Lindt "hello my name" ni memamg the bes. At the moment tak nampak ada jual kat supermarket. Sedap!
3. Hanuta Milk and Crispy - Hanuta yang ni lain dari hanuta di pasaran Malaysia. Yang ni rare name nya..sebab rase nya sangat sedap. Kuantiti pon tak banyak.





4. Ade jubah, skirt juga di jual. Kain jubah sangat tebal. Pakai legging je dlm sebab dia macam ade slip sikit. Ade zip di dada senang untuk menyusu. Zip di tangan senang nak untuk ambil air sembahyang. Baju jubah ni semua sesuai pakai pergi kerja juga.



5. Epic Coral Salmon Placenta - supplement kesihatan. Satu hari satu sachet. Kulit jadi tulus mulus. Gabungan sembilan bahan-bahan berkhasiat yang dirumus khas untuk wanita dan lelaki bagi meningkatkan kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran. Ia mengandungi formulasi khas anti-kanser dan antioksidan yang tinggi untuk menggalakkan pertumbuhan semula sel kulit dan juga meningkatkan kadar metabolisme dalam badan. Sesiapa nak jadi agent ke nak jadi dropship..di alu akukan.


Follow FB dan IG miszriena closet. Call/whatsapp/telegram : 019.696.7803


Barang barang ni juga ada di Senang Fest - 31 jan dan 1 feb. Jemput datang. Kami di booth no.10

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...