20 February 2014

TM Fan Run 2013

Assalamualaikum,


Lama tak update citer basi :)


This was my last run tahun 2013. Patut ada Cyberjaya run end of December kot but my father was admitted  masa tuh.





TM - Team Malaysia, aku sebelum ni dok ingat Telekom Malaysia..


hakhakhakhakha..



Total distance 15km. Sbb 2 weeks before that dah lari half marathon kat Penang Bridge kan... so idak ler berdebar sangat... puih!


Tapi pagi sebelum lari tetapppp kena pegi toilet 


Sampai mr p sempat lah warm up sementara tunggu aku


-____-



I think so far ni la run aku yang paling ok and konsistent. Selalu mesti la ada berenti2 and jalan and sesi sumpahan diri sendiri.

But this one I ran non stop (except berenti  minum air) and even kat bukit pun aku tak stop lari. No matter how slow aku mmg tak stop lari.


*tepuk bahu sendiri kuat2*



Time aku tak de la laju mana, 2 jam 12 menet kot. Jadik la.. janji tak last! :p





Bangga oiii tak sampai last!






Dengan Rina yang bangun lambat pas tu lari 10km jek.. miahhahaha

Jangan mare.. ailebiu!


Tapi 10km pun tetap semangat lari. Kalau aku la bangun lambat.. sambung tido la jawabnyer!




Sebab dah lama sangat tak masuk apa2 event, and in less than a month I got another half marathon, so mmg tak de cara lain melainkan training sendiri jek.


Skang ni every alternate days my personal trainer aka mr p akan teman aku lari kat area rumah ni. Tapi dia kata aku ni slow sangat la.. dia nak ikut pace aku pun penat.


hmmphh... mencik! ai penat tahu!



So dia akan lari dulu..... sampai simpang, dia patah balik jumpa aku, lepas simpang, dia lari lagi...


So end up total distance dia lari lagi banyak dari aku.



Eh sapa yang nak masuk half marathon ni?





U pakai tudung, lari utk I, bleh tak eh? 









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...