20 January 2014

Ephyra : Surprise party for Norman Hakim by Oceanlife

Assalamualaikum,


Last week (on the 15th January) pihak Oceanlife contact aku and jemput utkhadir ke surprise birthday party untuk Norman Hakim. Pada yang tak tau, pasangan suami isteri Norman Hakim and Memey adalah duta Ephyra yang official.

Sebab partynya kat Shah Alam jek, and kebetulan aku tak de buat apa pun lepas budak balik sekolah, so why not lah kan. Boleh tolong sama memeriahkan party. Aku ni kalau panggil nak jerit2 surprise tu, anytime! Pas tu boleh pulak bawak bebudak. Lagi bagus ekceli sbb meriah sikit kata diorang (Oceanlife). Ha..meriah meriah jugak, aku takut kang smorang ter'surprise' dengar suara petir Sofeya kang.. hikhik.


So anyway sebelum gerak tu aku dah suap makan lunch siap2. Ini tips untuk bawak anak2 keluar. Supaya diorang tak kebulur kat sana nanti. Jamah2 cukup ler.


Nak pegi ni pun ekceli aku pk 2 kali gak. Segan pun ader. Sebab ai kan pemalu.. tak kenal sapa2 plak tuh. Tapi memikirkan nak support Oceanlife kesayangan, and bila lagi nak dpt peluang jumpa retis khennn.. *kepochi, i know*


So anyway, berbekalkan waze, aku selamat sampai ke Seksyen 7. This is the first  time aku sampai kat sana believe it or not. Memang tak boleh ngaku warga Shah Alam!


Kat sana, Norman and Memey tengah photoshoot untuk kempen ephyra tahun 2014. Team Oceanlife and few dealers (termasuk aku) standby kat bawah, (the studio tingkat atas) bawak belon, hadiah and cake. 


Tengok lah gambar2 yang ta seberapa ni ye. Some of the photos are from fb Oceanlife. Ai kan pemalu so tak byk sgt ambik gambar :p



From Norman Hakim punya instagram



Sronok main menda alah tu.. kat rumah mmg tak dapekkk..




Eh eh artis!!!!!!



Memey suhaiza memang cantik. Tapi kalau kau nampak in real life LAGI CANTIK HAZABEDAH! Masa mula2 masuk studio tu aku mcm terkesima. Tinggi, kurus and kulit flawless! Tambah dgn mekap, dgn lighting, perghh.. sib baik ailio aku tak meleleh!




With the ephyra family :)



Ni anak diorang. Baru 11 bulan. Comel mcm mak bapak dia.



Thank you Oceanlife sbb invite. Happy to be there and memeriahkan lagi majlis. Semoga tahun ini rezeki makin melimpah ruah bagi family Oceanlife, Insya Allah!






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...