03 October 2013

In Majalah RAPI (again)

Assalamualaikum,


Sila ambik besen letak tepi dulu standby nak muntah ijo sebelum baca :p





Dah??



Nak kepochi, cepat beli magazine RAPI issue 1 Oct 2013.


Pas tu bukak page 112 terus! Don't  bother tengok page lain. Tak best :p





Auuwwwwww.. kiter masuk magazine lagik!!!



Ni ruangan kecergasan (I think). So disitu saya menunjukkan cara2 buat regangang or stretching yang betul ye para pembaca yang budiman :)


Ada yang tanya "U ni cikgu yoga ye skang?"


Tapi soklan paling best is from the makeup artist tu


"U memang fitness trainer ke?"



*Pitam bangun 15 kali*


Esok 6 pack perut aku dah muncul baru aku ngaku fitness trainer. Skang ni kalau masih tayar 3 serangkai berlipat, tak payah ler konot....



Kali ni shooting outdoor (last time was masak2 kat rumah jek). And yang paling best sebabbbbb









Ada sesi main mekap2!!!



So pagi2 kol 8.30 aku dah tercangak kat karangkraf sbb janji kol 8.30 nak mekap, lepas mekap terus ke Tasik Shah Alam untuk shooting.

Ni semua gara2 yours truly punya jadual yang sangat ketat. Bila reporter tanya boleh tak untuk shooting aku cakap "ok jer asalkan boleh habis by 11.30 latest sbb nak kena ambik anak balik skolah"

Gituh. Modelling modelling jugak.. anak tetap keutamaan.

Eh model ke? Puih!






Kau tak rasa teruja ke tengok menda2 ni semua?????


Aku tak de toleh tempat lain dah. Mmg excited sgt tengok all these colors, brushes etc.  Rasa nak kidnap bawak balik.


Mekap dlm sejam.



Makeup veryyyy thick. I know. But kata diorang, nak shoot outdoor. Kang kalau mekap nipis2, masuk magazine, tak nampak apa kang.


Iyolah. 






Ni makeup artist nyer. Kak Anne. I doubt its KAK. Rasa cam aku lagi tua kot. But she so pretty and kurus. Make me look so fat. Pffftt!


Ekceli masa baru parking, aku nampak dia pun baru parking. Dlm hati, "ni artis mana ni? mesti nak shoot jugak"


Rupanya mekap artis daaaaa.. Baru mekap artis dah lawa mcm tu. Heran btul la.



Setel mekap pegi tasik.




Hiyak hiyakkkkkk!!





Ececececce...





With the photographer. 



Shooting pun kejap jek. Dlm 1 hour gitu. So by 11 tu dah habis, terus aku balik rumah. Mr p mmg standby kat rumah kot2 aku lambat dia boleh ambik Sofeya dulu. Bagus laki aku, memahami kerjaya bini seorang model. *muntah ijo*



Dah dah pegi beli cepat!










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...