05 June 2013

Iklan - DX Lingerie


Cara terbaik nak kuruskan badan,sesuai utk wanita2 yg inginkan bentuk badan idaman mereka!! Tak perlu makan pill2,bkn utk di makan atau d minum&bkn mesin2.. tak perlu berdiet, tak perlu bersenam dan menahan lapar..inbox jika berminat



Berpantang cukup sinonim dengan masyarakat melayu. Bila sebut sahaja berpantang, ianya akan dikaitkan dengan orang yang lepas bersalin atau keguguran. Ketika berpantang kita disarankan untuk mengamalkan amalan berbengkung. Amalan2 ini diperayai utk mengembalikan bentuk badan menjadi ramping, menaikan peranakan, melancarkan perjalan darah dan sebagainya yang kesemuanya bertujuan utk kesihatan dan k...ecantikan. Jangan risau. Mari kita teruskan amalan berbengkung dengan DX Lingerie ELKEN. Bengkung/korset moden ini sangat selesa untuk dipakai dan manfaat seperti mengeluarkan toksin, menaikan peranakan, menghilangkan rekahan bersalin dan parut selulit, menghilangkan perut gelebeh, membantu dalam mengurangkan berat badan dan membentuk badan menjadi lebih ramping dan seksi. Tiada istilah "rimas, sakit, nak membuang pun susah”.




Kalau kita sayangkan badan kita.. sayangkan pasangan kita.. rasanya xsalah kita servis badan kita dengan baju dalam yg lebih berkualiti... asek keluar duit servis kereta jerk.. apasalahnya servis badan sendri,... betol x? untuk yang dah berumahtangga badan semakin mantap... cantik untuk suami dpt lg pahala... kesihatan semakin baik.. hubungan semakin bahagia... itu yang lebih kita nak tunjukkan.. rasanya xperlu nk beli mahal untuk tunjuk kat orang.. tp lebih untuk diri sendiri.. itu lebih baik...



"Raja Sehari". Semua bakal pengantin impikan majlis perkahwinan mereka nanti PERFECT. Semua pengantin mahu majlis tu nanti menjadi kenangan terindah seumur hidup mereka. Pada hari istimewa tu nanti, pengantin lah yang akan menjadi tumpuan UTAMA para hadirin. Pengantin perempuan biasanya mahu kelihatan cantik, bila dah cantik confidence level pun jadi tinggi. Untuk nampak cantik, selain makeup, pen...gantin juga nak kelihatan langsing. Kurus tak semestinya cantik. Tapi gempal with shape... itu lagi cantik, right? Kalau kurus kerempeng macam papan tu kurang menawan rasanya.. Sebab itu lah DX Lingerie direka dengan pelbagai saiz untuk memenuhi keperluan wanita yang pelbagai bentuk dan saiz.

Gabungan baju pengantin yang cantik bersama DX Lingerie Corset, bakal menyerlahkan lagi kecantikan dan keyakinan pengantin di hari bahagia mereka. Tak perlu lagi risau kalau2 tetamu ternampak lemak tersembul di perut, tak perlu tahan nafas ketika fotographer ambil gambar. Apa yang perlu pengantin buat, hanya senyum dan look good.


Bakal2 pengantin yang berminat ingin mencuba DX Lingerie Corset, boleh la pm -> free fitting





Bila kita tya kat gadis2 and wanita, nk cantik tak? Semua pasti kata 'Mesti la nak'.
Tau tak kenapa kita mesti cantik?? Cantik sebagai anugerah, sebab2 kita mesti cantik:
1. Meningkatkan rasa syukur
2. Keyakinan diri tinggi
3. Sedap mata memandang

 4. Maintanance rendah (sepatutnya)
5. Apabila dikecapi apabila sebelumnya biasa-biasa Si cantik yang mempunyai bentuk badan yg langsing, mantap, pastinya akan bersyukur kerana tidak perlu berat kepala memikirkan bagaimana untuk mengatasi masalah perut buncit, melenduh sini sana sekaligus mengurangkan kos perawatan pelangsingan dan sebagainya. Begitu juga akan membolehkan si cantik yakin melangkah.

Jgn biarkan diri kita terbelenggu dgn masalah penampilan diri.

Have Your DX Experience Today!!

Contact Anis : 012 9079556.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...