10 May 2013

KUIZ HARI IBU bersama Ephyra

Sempena hari ibu bulan May ni, pihak Oceanlife ada buat peraduan hari ibu.






Anda sayang ibu anda? Anda cinta ibu anda? Belikan ibu anda sekotak ephyra HARI INI dan hadiahkan kepadanya dan anda berpeluang menangi hadiah wang tunai berjumlah RM1000!!!!! serta 30 hadiah sagu hati...

Syarat-syaratnya amat mudah, beli dari agen atau pengedar kami seluruh negara dan dapatkan resit pembelian / bukti pembayaran (online/ATM) dari mereka. 

*Hanya pembelian bulan MEI sahaja diterima. 

Kemudian bergambar lah dgn ibu anda berserta kotak Ephyra mengikut kreativiti anda. Kemudian emailkan kepada kami :

1. Resit pembelian / bukti pembayaran (bulan Mei shj)
2. Gambar anda dan ibu anda bersama Ephyra
3. Lengkapkan slogan ini, 

" Ephyra telah memberikan kebaikan kepada saya dan saya ingin memberi ephyra pada ibu saya kerana ... (tidak lebih 30 perkataan)..
4. Sertakan juga maklumat berikut:

Nama anda & Ibu :
Umur anda & Ibu :
Nama pengedar / kedai :
Facebook / Blog anda :
emailkan kepada oceanlife2u@gmail.com dgn tajuk " KUIZ HARI IBU"


Tambahan info :
- Kalau beli from aku, fill in nama pengedar / kedai nama aku (Norliana Abdu Rahman).
- Kalau bayar online, simpan resit from online banking as the bukti pembelian.
- Kalau COD, aku akan bagi resit.
- Gambar dgn mak mertua pun boleh uols :)
- Satu kotak RM197, buy 2 or more at special discount. 


Email norliana@gmail.com for more info.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...