14 November 2012

Her last day at school

Ni lagi satu entri basi.

Sori la ye.. 2-3 hari ni mmg busy, and demam, and PERIOD.

Wah wah.. memang combination terbaik.

Penangan emosi tu memang di luar kawalan. Sampaikan ada sekali tu aku cari remore Astro, tak jumpa, pas tu aku baring and NANGIS.

Nangis uols.. tersedu2.


Kah kah kahhhhh..


Anyway, ni aku nak cerita pasal how balqis is coping with our transition to new life, moving school and all.


Dulu mula2 dia jugak yang menggebu2 nak pindah. So I thought, "ok, this is gonna be easy kot"

Then who knows, few mths back, dia start baik dgn sorang budak ni, Natalia. Tetiba jadi best fren plak. Ke hulu ke hilir together-gether.

Hari2 balik sekolah ada jek benda dia cerita pasal Natalia.


Then dah dekat2 last day tu, agak emo jugak la. Both of them tukar2 hadiah and buat card for each other.

Haku pulak yang sedih tengoknyer... huhuh


On the night before last day of school tu, aku dok borak2 dgn balqis just to share our feelings. And you know what, she cried. Sebab sedih la, obviously kan.. hahah

And not only her, dgn aku skali melalak! Kah kah kah...

Dia melalak, aku paham la sbb sedih nak berpisah dgn kawan.

Yg aku ni.. aku rasa partly aku sedih sebab aku pun berat hati nak meninggalkan melawati. Lagi satu, aku sedih sebab dia sedih. It is soooo heart breaking menengokkan anak kau bersedih. Rasa kalau ikut hati, tak payah pindah la... asalkan kak qis tak sedih.

Sigh

Ni baru anak sedih sbb nak berpisah dgn kawan baik. Esok2 kalau break up dgn boifren ke..huhuhuh mcm mana agaknya aku nak handle. Silap2 dia okey.. aku plak melalak!





Eleanor, Natalia and Balqis


This was taken masa aku tgh tunggu Balqis balik skolah on the last day tu. Gambar sgt tak clear sbb hujan, and phone aku tak best pftt!

Eleanor pun akan berpindah jugak.. ke Cyberjaya katanya.

Aku plak sedih tgk diorang bertiga masa ni. 


Tapi 8 Dec ni ada besday party Natalia. Balqis kata whatever happens dia nak pegi jugak!


Baik la anak...:)


Farewell, friends and SKTM2. You have been very nice to Balqis for the past 3 years.

Moga your friendship will berkekalan forever.

Moga Balqis akan make many new friends kat sekolah baru nanti.

Doakan la semoga things will be easy for us.

Amin.


Salam Maal Hijrah everyone!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...