11 October 2012

Ephyra testimonial

Agak lama tidak mengapdate pasal ephyra..

Nak apdate kebenda.. buka blog pun dah jarang.

Anyway I received this email from a friend of mine, yang dah consume ephyra for almost a month.



Kalau tak nampak, ni aku copy paste email dia.


Salam Konot,
 
I have received my second box of ephyra this morning. Baru lewat petang semalam kau hantar kan? Cepatnya sampai. Thank you.
 
I have only 4 sachets left from the first box. So, I guess I can share my experience with ephyra sikit for your information.
 
1) Memula sekali rasa ephyra ni sedap. Macam fresh juice. Kalau campurkan dalam susu buat nmilk shake lagi sedapnya. Cuma aku tak amalkan capur dengan susu, sebab aku kalau minum susu segar pepagi, akan auto-ngantuk.
 
2) Aku minum ephyra waktu pagi sejam sebelum brekfast. Testimoni yang aku baca kata tenaga bertambah, kalau minum at night, takleh tido. However, I had different scenerio lah. For the first few 4 days, I was so sleepy for few  hours in the morning. Menjelang 12noon, baru rasa tak mengantuk dah. After 4 days, I terus ambil waktu pagi juga dan tak rasa mengantuk lagi. Malah, rasa lesu yg selalu aku alami waktu pagi hilang. Walaupun malam tak cukup tido, tetap tak rasa lesu sepanjang hari. Best je rasa.
 
3) After 2 weeks, someone tegur pasal my skin face tak kusam lagi. In fact nampaak licin & berseri. Few  days before that pun, XXX pun ada cakap kulit aku nampak cerah sekata & lembut. Aku ingat dia saja nak ambik hati aku la hehehe.... Now  dah nak habis sebulan, yeah aku pun nampak perbezaan and kulit lebih lembut especially kaat muka dan tangan.  
Kulit nampak gebu & tegang. XXX pernah cakap macam aku suntik botox (tapi laki aku ni memang extreme sikit kalau bab bab comparison ni).
 
4) I realize my breast lebih membulat (ehemmm.....). Lepas lahirkan si XXX, memang breast tak cantik dah tapi sekarang a lot better tau.
 
5) I am still waiting what this product can do with my hair. Rambut aku ni takle kusam ke hapa. Alhamdulillah elok saja teksture dan kelembutannya sejak dulu. Tapi bab rambut gugur tu yang aku tak tahan. Kalau product ni boleh kurangkan keguguran rambut aku, memang perfect ah.
 
6) Perkumuhan lancar. Fullstop.
 
7) Aku rasa macam aku berselera makan. Tapi idak pulak naik berat badan. Mungkin ada kena mengena dengan ephyra, mungkin takde kena mengena.
 
8) Aku rasa sejak minum ni, aku cepat rasa haus. tapi aku ni memang jenis  pemalas minum air. Minum segelas kecik masa makan je. Agaknya kalau aku minum lebih lagi, mungkin better improvement kot. I'll force myself lah.
 
Ok.. Tu dia.... banyak pulak points aku. You may share this  with others. Thank  you dear.
 
 
Thank you, darling, for your thorough review. Sangat appreciate it!
 
 
 
Lagi review from others kat bawah, yang ni baru guna 7 hari.
 
 

epyhra ni aku rase mmg ok sgt..mmg aku nak continue pun..ko standby jelah 2 kotak utk aku nanti..now ni br 7 hari..sbb aku rase tekstur kulit aku ni mcm ok..x pakai ape2 weh..cume kat tempat panas tu, aku x pasti sbb aku takut tgk muka aku dlm cermin dalam keadaan waktu tgh hari/panas..x sanggup mak…

kalo kat dlm opis, dissinari oleh lampu2 opis ni, nampak muka cantik je kan..tiap kali tgk cermin, suka tgk tekstur muka aku..tp kalo kat tempat panas dia jadi lain laa..haha


Thank you, dear friend, nanti aku pos lagi satu kotak kat kau ye?


And another review, also from my good friend. Ni copy paste from our watsapp group, tu yg byk sgt aku padam.. hahha.. kiranya kawan aku ni dok tolong skali pomot kat kawan2 lain..




Thank you ye! U know who you are!


Ni tak yah copy paste la.. dah terang besau mcm tu pun kalau x nampak.. aku tampo karang...


Sekian entry saya untuk hari ni.


Mak busy uolss.. busy countdown nak resign.. hik hik...


Kalau nak order, email saya ye, norliana@gmail.com


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...