04 May 2012

Cak!!!!

Ecewah main cak cak...


Ai ader lagi... Cuma sedikit menyepi.


Sebab mr p kesayangan ai telah masuk spital!


Tapi hari ni nak kuar dah.. maka saya happy!


Sebab hari ni nak kuar la, maka baru aku boleh bercerita pasal ni.


Memang tak bagitau and tak kepoh, kat fb pun idak, kat twitter pun idak.


Sebab nyer.. sebab.. aku pk, aku akan meneman mr p kat spital.


Maka anak2 aku mmg tinggal kat rumah dgn maid.


So aku mmg tak nak kepoh.


Ye la we dono people kan. 


Aku pernah terbaca tips2 kat mana ntah, katanya kalau outstation, rumah kosong, jgn bagitau org. Dah balik bercuti ke, baru la kepoh. 


So aku pk, kang mr p dah balik ni, baru la aku blog abt it.


In fact the week b4 pun mr p pegi Jakarta seminggu, aku tak de mention anything at all. Op cos kat kawan2, family tu ader lah. 


Jap agik nak pegi spital, uruskan discharge.


After 4 hari 3 mlm percutian tido hospital, we finally can re-unite!


Ye la kauuuu 3 hari tak tido dgn anak2.. rindu okeh!


Nanti kita cerita lagi k?


Babai!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...