15 February 2012

Practising housewife : Hantu kat toilet.



Haritu saya jadi full day housewife.

Kisahnyer panjang..tapi yang aku nak citer skang insiden masa kat spital.

Ok sinopsis sket..

Maid aku pengsan -> masuk spital -> resulting aku jadik housewife.

Yang aku nak citer skang a funny insiden happened masa kat spital.

Full story nanti2.. 


Masa kat spital tgh tunggu tu, aku nak terberak. (Actually dari rumah lagik, tapi sbb kalut, aku tahankan jer) 

*eh gila la nak berak pun citer kat blog kan? muahahha*

So dah tgh tunggu tu aku pegi la toilet. Sofeya sibuk nak ikut. Fine.


Masuk toilet, mak aiiiii giler spooky.

Tak de org langsung.

Even tho dekat dgn waiting hall tapi once masuk toilet, keadaan jadi senyap sunyi.

Takut aku.

Terus tak jadik berak.

Aku tarik Sofeya kuar toilet, I said “mama tak jadi berak”


Then masa kuar kat waiting hall otw nak pegi kat mr p, Sofeya boleh jerit kuat2 kat daddy dia...

And mind you, kat waiting hall tu PENUH ORANG ok!!!

She yelled happily, tanpa rasa bersalah..


“DADDY!!!! MAMA TAK JADI BERAKKKKKKKKKKK!!”


Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Malu ai ok!!! Malu!!!!!!!!!!!

Kau kecik2 dah buat malu mak bapak kannnn muahahhahah!!!

Mana aku ank sorok muka aku pun tak tau..

Nak buat2 tak kenal agak payah, sbb aku tgh dukung Sofeya.

Kalau tak dukung tu boleh la jugak aku toleh kiri kanan mcm tak kenal..

Muahahhahah


Then Sofeya dok borak dgn aku..


Sofeya : Nape ma tak jadi berak?

Aku : Mama takut.. toilet spooky

Sofeya : Mama takut apa?

Aku : Takut hantu

Sofeya : Hantu buat apa?

Aku : Hantu gigit mama nanti!


Ok I know bad explanation.. tapi aku tgh sakit perut tahan nak berak, I kenot think rationally ok?


Sofeya : Nanti hantu mcm ni…hiiiiiiii hiii hiii hiii hiiiiii!!!!


Dia boleh buat mengilai mcm hantu ok?????

Kau kenapa nokss???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...