15 December 2011

Take a break!

Selingan in between cerita Melbourne.

Sebab kalau balik2 cerita Melbourne, aku takut bukan korang je yang muntah, aku pun turut sama muntah belahak kang...

Yang sebenarnya aku agak meroyan..

Ai dalam zaman kemalasan...

Malas segala2..

Keje kat ofis tak yah citer mcm mana belambak..

Keje kat rumah pun tak kurang belambaknyer..

Eh ai got work at home okeh..

Nak kemas filing aku

Nak buat claim mr p

Skang ni nak uruskan sekolah budak2 (Sofeya masuk tadika next year)

Jap side story..

Aku mcm tak caya budak kecik ni nak masuk skolah..sebab aku rasa dia ni baby lagik.
Silap haribulan aku yg melalak depan pintu skolah pegang gate tak nak lepas kang... haru!!


Oh anyway....

Korang selalu tak berangan?

Mr p selalu tanya aku apa aku dream of doing.

Like baking ke, teaching ke, jual2 brg ke.. u know.. anything.. and kalau katakan aku resign keje.. aku buleh buat benda tu.. occupy my time and buleh jugak mendatangkan side income.

Aku mcm payah nak jawab.. pasal....aku rasa benda yg aku suka semua tak mendatangkan duit.. perabih duit lagi ader la...

Aku suka bukak website online shopping
Aku suka masuk kuar pavi dgn klcc
Aku suka pegi facial, pegi spa
Aku suka membeli, dont care whatever it is as long as membeli.

Maka aku selalu berangan...

Satu hari mr p jadik millionaire..
Pas tu dia jadi datuk kan.. datuk p kauuu... tehehhehhe (cesss kau jgn ada affair dgn retis sudahh)
Pas tu aku jadik datin la kan... datin konot.. hikss..

Dah jadik datin takkan nak keje kan? apa kelas datin konot pegi balik keje meredah jem2 bagai...

Maka aku tak payah keje masa tu.
Aku dok rumah.. hari2 belek anak, belek hujung rambut sampai hujung kaki.
Aku pegi buat charity ke..
Aku pegi buat butik ke spa aku sendiri ke..
Masa tu ada drebar sendiri so tak payah risau nak drive inspira..

Eh takkan dah jadik datin pakai inspira???

Berangan kau ni tak kena la konot!

Dah la.. mari kembali ke dunia yang nyata..

Bluekk


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...