06 September 2011

Raya apdate???

Aku ni, bukan lah tak nak apdate pasal raya..

Tapi gambar seketul pun tak de..

Yang ada dlm henpon aku semua tak semenggah..

Yang ada dlm camera aku beberapa ketul jerk.. tu pun tak buleh copy lagi pasal card reader mr p dah kidnap, pas tu pegi letak dlm bag adik dia.

Adik dia pulak nun jauh kat subang sinunnn...

Selebihnyer gambar2 yang lain...ada dlm camera mr p. Ohhh.. tapi bukan bermakna mr p telah kembali profession photographer.. kali ni adik dia pulak saja try test nak jadik photographer..

Tu pasal card reader aku ada kat adik ipar haku...

And tu pasal jugak la aku blum mengopy gambar dari camera mr p yang masih ada kat adik ipar yang masih ada kat subang.

Wiken ni memang tak dapek nak jumpa pasal aku nak pegi penang pulak..

Wiken depan la gamaknyer...

Dah.. tu jer nak citer..

Bye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...