21 September 2011

Come to think of it..

Aku dah men-jahanam-kan kereta aku bahagian depan, tepi and now, belakang..


First in 2007 aku scratchkan bahagian pintu driver sbb nak masuk parking kat umah MIL . Oh well bukan scratch lagik, mmg kemik teruk... Gate (tembok batu) rumah MIL aku pun pecah sket.. erkk..


Citer penuh kat sini.


Then last year aku eksiden, langgar keter org. So bahagian depan keter aku mmg teruk. Hantar repair, cat semua, and mr p decided tukar kaler keter, saja suka suki. Maka bertukar lah keter oren saya kepada keter hitam. And oh yes, the kemik from 2007, di repair skali masa ni. :p


Citer penuh kat sini and sini.


And now, not even a year after, aku dah hentam bahagian belakang pulaks..


Betul la kata lia kat FB agaknyer, tak de chemistry between me and the car :(


Dah.. aku nak pi merenung nasib diri japs.. :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...