29 July 2011

Tahap kemalasan melanda…

Ohkeh, aku mmg tak de alasan utk tidak mengapdate blog. Semata2 sebab tahap kemalasan yang tidak dijangka2.

Gambar HK pun blum post dlm FB..

Citer melaka pun mcm malas jer nak apdate..

Cemaner la korang rajin nau apdate blog hari2 eh? Terer sungguh!

Pendek citer (ehh malas2 pun nak apdate jugak yeee)

Byk nau benda yang berlaku dan yang nak diceritakan tapi mcm malasssss



pic googled


Tapi!!!

Kot la tak terapdate sampai ke wiken ni...

Saya and family ingin mengucapkan..

"SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN"

Moga ibadah kita lebih berkat hendaknyer...

-dari saya yang belum shopping baju raya-

p/s - Kak ani, aku nak buat choc chip cookies. Nanti sila on skype pasal aku tak tau nak buat mcm mana. Sila beri tunjuk ajar thru skype.. muahahhaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...