09 February 2011

why aku dah malas mekap skang..

sebab contact lense aku tak terbeli2 yg baru so aku byk ber specs ke office so bila pakai specs aku automatically jadi malas mekap..

sebab sebulan sekali masa period MESTI seketul dua jerawat batu naik menyinggah kat muka, and even tho tak picit, dia akan tinggal parut. so bila ada jerawat / parut, aku pun automatically jadi malas mekap sbb aku rasa muka kau dah huduh, mekap cemaner pun jadik huduh jugaksss.. (but im wondering why la lately, past 3-4 mths kot asal period je kuar jerawat..hmmm age factor?)

sebab aku rasa skang ni aku dah gemuk tahap gaban. muka aku bulat mcm pinggan bapak corelle. nak pakai bedak / blusher kasik tone cantik2 tak reti la pulak kan? nak mekap belek muka lama2 kat cermin jadik nyer mcm sakit hati pulak tgk muka sendiri yg besau gedabak depan cermin. sudahnyer aku pun jadi malas mekap..

sebab aku dah jauh from pavilion and jauh from those skincare and cosmetic counters and anasir2 yg bagi aku rajin mekap..(can you believe sejak resign kampeni lama aku blum pernah jejak pavi? can yewwww???? klcc pun baru 2-3 kali je kot aku jejak.. iskkk.. sadis nyer hidup aku)


budak gemuk yg sadis...

2 comments:

Unknown said...

Kena mke-up laa.....baru kita feel good nk pi keja.....if NOT, kita takde motivation & cam rasa HODOH giler.....itu aku rasa laa. Jangan sbb PAVI jauh ko maleh make-up...emmm JJ dekat...kan ada counter Estee, Clinique... KLCC pun ada BB and MAC.....sudi2kan habiskan duit...hihihihihihihi

Norliana Abdul Rahman said...

kau mekap la dot oi... aku malas.... kepam je buat pekasam mekap2 aku tuhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...